بررسی کوتاه از نیسان ورسا مدل 2017 هاچ بک (Nissan Versa)

 

نیسان ورسا را باید جزو هاچ بک های مقرون به صرفه نیسان دانست.بر خلاف قیمت پایین در این خودرو در سال جدید می بینیم که این خودرو چگونه با ثابت نگاه داشتن قیمت پر از امکانات جدید و بروز شده خواهد بود.تغیرات ظاهری در نیسان ورسا تا حدودی خفیف و کم است. فیس جلوی جدید با طراحی جدید است و پایین تر از جلو پنجره که بیشتر شبیه به برادر بزرگترش سدان سنترا شده است . به علاوه در بخش پشتی نیسان ورسا اضافه شدن چراغ های عقب و اسپویلر عقب جدید و یکپارچه خود نوید یک خودروی زیبا را به ما می دهد.

2017 nissan versa note spy photo 5 - بررسی کوتاه از نیسان ورسا مدل 2017 هاچ بک  (Nissan Versa)

نیسان ورسا  در کشور آمریکا با موتور  ۱.۶ لیتری خطی با خروجی های ۱۰۹ اسب بخار (۸۱ کیلو وات)  قدرت و ۱۰۷ پوند فوت (۱۴۵ نیوتن متر) گشتاور عرضه می شود که به گیربکس های ۵ سرعته دستی و یا CVT مجهز می شوند.نیسان ورسا جدید دارای قیمت  ۱۵،۰۹۵ دلار در مدل بیسک و  ۱۹۵۷۵ دلار در مدل فول خواهد بود که می توان گفت یکی از  ارزان ترین ماشین های پنج درب است.که بخصوص می تواند در سال آینده در مناطق آزاد با استقبال خوبی مواجه شود.

 

 

 

گالری تصاویر نیسان ورسا مدل ۲۰۱۷

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.