اولین تصویر رندر شده از مرسدس بنز A کلاس مدل 2018 (Mercedes benz A-Class )

با توجه به این مسئله که این شرکت در سال گذشته هیچگونه تغیر در طراحی مرسدس بنز A کلاس خود نداشت گویا مرسدس بنز در حال حاضر تمرکز بر روی نسل چهارم این خودرو موسوم به (W177) است.برنامه ریزی برای رسیدن به یک طراحی شگفت انگیز تا اوایل سال ۲۰۱۸. خوشبختانه تصاویر شکار شده از این خودرو در حال تست در پیست نوربرگ رینگ و درز تصویر رندره شده مرسدس بنز A کلاس تا حدود زیادی پرده از ظاهر جدید این خودرو برداشت.

2018 mercedes a class render - اولین تصویر رندر شده از مرسدس بنز A کلاس مدل 2018 (Mercedes benz A-Class )

این خودرو هنوز استایل هاچ بک پنج درب دایملر خود را حفظ کرده است ، یک جفت چراغهای جلوی کامل LED با طراحی خاص ای کلاس در کنار افزایش سایز و اندازه خودرو در طول و عرض از مهمترین ها در بروز رسانی آن هستند.  موتور مورد استفاده در این خودرو به احتمال زیاد باید از نوع توربوشارژ  چهار سیلندر  به عنوان یک پلاگین هیبریدی باشد که با نام A40  شناخته می شود که می تواند بیش از ۴۰۰اسب بخار نیرو تولید کند.با اروند پلاک همراه باشید تا از اخبار جدیدتر در مورد این خودرو با خبر شوید.

1 نظر
  1. Hamed می گوید

    سلام خسته نباشید من یک موضوع ذهن منو درگیر کرده که این شرکت mec که خودروهای cla رو به ایران اورد و در ثبت سفارش فقط cla 45 هست چطور cla200 رو تونستن وارد کنن و چرا قانون گزار این بخش فقط به خودرو تیونینگ شده mec رو ملاک قرار داده که حتی توی خود آلمان هم مشهور نیست و یک قانون مسخره و انحصاری هست
    و یک سوال دارم اگر بخوایم یک cla45 معمولی بدون تیونیگ شرکت رو پلاک کنیم امکانش هست یا نه با تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.