فروش پاییزی مدل های ۲۰۱۷ میتسوبیشی با شرایط فروش استثنایی

آرین موتور، نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن ، مدل های ۲۰۱۷ میتسوبیشی را با شرایط فروش استثنایی بدون بهره عرضه می کند .

در شرایط فروش آرین موتور خودروهای اوتلندر، لنسر تیپ ۴ و میراژ فیس لیفت همگی با مدل ۲۰۱۷ به فروش می رسد.

شاسی بلند اوتلندر، مدل محبوب و پر فروش ترین محصول میتسوبیشی در ایران، با قیمت ۲۰۹.۸۰۰.۰۰۰ تومان و به صورت تحویل فوری به علاقه مندان ارائه می شود. در صورت خرید نقدی مشتریان از تخفیف هشت میلیون تومانی بهره مند خواهند شد.

همچنین جهت رفاه مشتریان این خودرو بصورت اقساط بدون بهره با پیش پرداخت ۱۲۲.۶۰۰.۰۰۰ تومان به فروش می رسد. مابقی بهای خودرو طی ۱۲ قسط ۶.۶۰۰.۰۰۰ تومانی دریافت می شود.

لنسر ۲۰۱۷ با پیش پرداخت ۶۸.۶۰۰.۰۰۰ تومانی و ۱۲ قسط بدون بهره ۴.۵۰۰.۰۰۰ تومانی به علاقه مندان این محصول با اصلات و باکیفیت ژاپنی عرضه می شود.

جدید ترین خودروی میتسوبیشی، میراژ فیس لیفت ۲۰۱۷، با آپشن های رفاهی و ایمنی متفاوت از گذشته، به قیمت ۷۸.۸۰۰.۰۰۰ تومان به فروش می رسد. جهت رفاه مشتاقان این میتسوبیشی جذاب و زیبا، میراژ ۲۰۱۷ با پیش پرداخت ۴۵.۳۰۰.۰۰۰ تومان و ۱۲ قسط بدون بهره ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومانی با تحویل فوری بفروش می رسد.

همچنین در شرایط فروش اقساطی آرین موتور، میراژ۲۰۱۷ و اوتلندر ۲۰۱۷  با اقساط  ۲۴ ماهه با بهره ۱۴ و ۱۶ درصد با تحویل فوری و ۴۵ روز کاری برای لنسر تیپ ۴ مدل ۲۰۱۷ عرضه می شود.

همچنین میتسوبیشی ای اس ایکس مدل ۲۰۱۶ نیز با اقساط ۱۲ ماهه بدون بهره به دوستداران این خودروی محبوب عرضه می شود.

علاقه مندان برند با اصالت و محبوب ژاپنی برای اطلاع از جزییات بیشتر شرایط فروش و همچنین مشخصات خودروهای میتسوبیشی می توانند به وب سایت این شرکت به آدرس   http://arian-motor.com/main/  مراجعه نمایند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.