بررسی تخصصی دوج دورانگو مدل 2017 عصبانی و قدرتمند (Dodge Durango)

دوج دورانگو را باید خودرویی در دسته مینی ون و البته آفرود دانست.خودرویی که به شما دو لذت رانندگی را یکجا تقدیم می کند.دوج دورانگو یک مزیت دیگر نسبت به سایر این تایپ خودرو ها دارد و آن اسپرت بودن است.دلیل این گفته بهرمندی این خودرو از سیستم تعلیق ورزشی است.دوج دورانگو خودرویی با کابین بزرگ و دارای استاندارد های مناسب ارگونومیکی است.کابینی پر از امکانات رفاهی و تکنولوژی .از بهترین ویژگی های این خودرو باید به قابلیت  فرمان پذیری عالی آن اشاره داشت.

2017 Dodge Durango GT AWD 103 876x535 - بررسی تخصصی دوج دورانگو مدل 2017 عصبانی و قدرتمند (Dodge Durango)

دوج دورانگو دارای ظاهری خشن و عصبانی است که در کنار آن از موتور قوی بهرمند است که همین امر سبب شده است به یکی از پرچمداران این شرکت تبدیل شود.در مدل جدید این خودرو چرخ های جدید ۲۰ اینچی و لوگوی جی تی در سرتا سر خودرو به چشم می خورد.کیت بدنه این خودرو از نوع عضلانی و بروز شده است.

2017 Dodge Durango GT AWD 106 876x535 - بررسی تخصصی دوج دورانگو مدل 2017 عصبانی و قدرتمند (Dodge Durango)

دوج دورانگو خودرویی از نوع موتور جلو، ۴ چرخ محرک، ۷ سرنشین ، ۴ درب هاچ بک با قیمت فول آپشن ۴۷،۳۷۰ و بیسیک ۳۳،۶۹۰ دلار است که درسال ۲۰۱۷ قرار است با خودرو هایی همانند ۱. جیپ گرند چروکی ۲. فورد ایج ۳. کیا سورنتو به رقابت بپردازد.

2017 Dodge Durango GT AWD 105 876x535 - بررسی تخصصی دوج دورانگو مدل 2017 عصبانی و قدرتمند (Dodge Durango)

نوع موتوراستفاده شده در دوج دورانگو جدید ۳۰۰۰ سی سی ۲۴ سوپاپ با ۶ سیلندر است که دارای سیستم زمان بندی  DOHC است واین موتور دارای خروجی قدرت: ۲۹۵ اسب بخار @ ۶۴۰۰  دور و گشتاور: ۲۶۰ پوند فوت @ ۴۰۰۰ دور در دقیقه .این نیرو و این گشتاور توسط گیربکس: ۸ سرعته اتوماتیک با حالت شیفت دستی به محور ها منتقل می شود.

2017 Dodge Durango GT AWD 164 876x535 - بررسی تخصصی دوج دورانگو مدل 2017 عصبانی و قدرتمند (Dodge Durango)

ابعاد دوج دورانگو بترتیب دارای  فاصله ی دو محور: ۱۱۹.۸ اینچ طول: ۲۰۱.۲ اینچ عرض: ۷۵.۸ اینچ ارتفاع: ۷۰.۹ اینچ و دارای  وزن: ۵۱۱۱ پوند است.شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو ۷.۴ ثانیه و دارای بیشترین سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است.

بررسی تخصصی دوج دورانگو مدل ۲۰۱۷

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.