هاوال H2S کراس اور جدیدی که معرفی شد

هاوال H2S خودروی جدیدی شرکت هاوال با رنگ های خاص قرمز و آبی رونمایی شد. خودرویی SUV  و دارای طراحی اسپرت که دارای جلو پنجره مشبک و چراغهای جلوی متفاوت برای هر رنگ هستند.در حالی که در داخل کابین و مشخصات فنی و موتوری یکی می باشند.کمتر پیش می آید که شرکتی دست به همچین اقدامی بزند .این خودرو  اولین حضور رسمی خود را در نمایشگاه خودروی گوانگژو در اواخر این ماه خواهد داشت.

طبق گفته ها این خودرو دارای موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر است که توان خروجی ۱۴۸ اسب بخار  و گشتاور ۲۱۰ نیوتن بر متر را دارد.هاوال H2S  به گیربکس هفت سرعته DCT مجهز خواهد شد.

ایعاد هاوال H2S قرمز رنگ به ترتیب : ۴۱۹۵/۱۷۷۲/۱۶۳۸ میلی متر و فاصله بین دو محور آن نیز ۲۵۵۰میلی متر است . که ادر نسخه آبی رنگ این خودرو این اعداد به ۴۱۷۴/۱۶۱۷/۱۶۳۸ میلی متر  و فاصله بین دو محور ۲۵۵۰ تغییر کرده  است.

در داخل هر دو خودرو همه چیز مناسب  و خوب است، پدال سوراخ دار، فرمان اسپرت، صفحه نمایش لمسی ۸ اینچ،  اهرم دنده مرسوم در خودرو های جدید، دو صفحه آنالوگ TFT کوچک در پشت صفحه کیلومتر از مواردی هستند که ما از آن ها اطلاع داریم.

haval h2s 4a 768x492 - هاوال H2S کراس اور جدیدی که معرفی شد

گالری تصاویر هاوال H2S

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.