رونمایی از خودروی جدید هیوندای سلستا مدل 2017 در نمایشگاه گوانگجو چین (Hyundai Celesta )

هیوندای سلستا یکی از محصولات جدید هیوندای است که در نمایشگاه خودروی گوانگجو چین چین رونمایی شد.هیوندای سلستا دارای طراحی بیرونی جدید و بر اساس زبان طراحی  مجسمه سیال هیوندای ساخته شده است.خودرویی با  ابعاد طولی ۴۵۱۰ میلی متر ،  عرض ۱۷۵۶ میلی متر ، ارتفاع  ۱۴۷۰ میلی متر و همچنین فاصله دو محور ۲۶۵۰ میلی متر است.

هیوندای سلستا 2017 1 - رونمایی از خودروی جدید هیوندای سلستا مدل 2017 در نمایشگاه گوانگجو چین (Hyundai Celesta )

خودرویی که طولش فقط ۲۵ میلی متر از الانترا کمتر است.در نمای خارجی  چراغ دی لایت،چراغ جلوی پروژکتوری،جلو پنجره مشبک کرومی، رینگ های آلیاژی ۱۶ اینچی،، چراغ های عقب LED نمای خارجی این خودرو را تشکیل می دهند.

هیوندای سلستا 2017 2 - رونمایی از خودروی جدید هیوندای سلستا مدل 2017 در نمایشگاه گوانگجو چین (Hyundai Celesta )

 هیوندای سلستا به موتور  ۱.۶ لیتری و ۴ سیلندر مجهز است.موتوری با تنفس طبیعی  آسپیره با خروجی ۱۲۳ کیلو وات قدرت و حداکثر گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر که این نیرو و گشتاور به محور جلو منتقل می شود.این انتقال توسط گیربکس دستی یا ۶ سرعته اتوماتیک انجام می شود.هنوز اطلاعات زیادی از این خودرو در دسترس نیست و در صورت انتشار مشخصات فنی جدید اروند پلاک به بررسی این خودرو خواهد پرداخت.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.