جک ریفاین A60 سدان جدید آماده برای بازار چین (JAC Refine A60 )

نسخه نهایی از خودروی  جک ریفاین A60 در نمایشگاه خودروی گوانگژو چین رونمایی و قیمت گذاری شد.خودرویی که قبلا به صورت کانسپت در نمایشگاه  شانگهای پیش نمایش شده بود.البته در نسخه تولیدی و نهایی ما یک جلو پنجره مشبک جدید به چشم می خورد که قبلا شکل و شمایل دیگری داشت.این خودرو از ماه ژانویه سال جدید با نام A60 در نمایندگی های JAC حضور خواهد داشت.قیمت  جک ریفاین A60 در کشور چین ۱۳۹.۵۰۰ یوان در مدل پایه و  ۱۷۹.۵۰۰ یوان  در مدل فول آپشن خواهد بود.ابعاد جک ریفاین A60  به ترتیب ۵۰۰۵/۱۸۹۰/۱۵۰۳ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۹۱۵ میلی متر است.

جک ریفاین A60 سدان 3 - جک ریفاین A60 سدان جدید آماده برای بازار چین (JAC Refine A60 )

موتور  جک ریفاین A60 جدید از نوع توربو ۱.۵ لیتری با ۱۷۴ اسب بخار قدرت و  ۲۵۱ نیوتن بر متر گشتاور است که به گیربکس DCT شش سرعته مجهز است.البته موتور قوی تر برای این خودرو در نظر گرفته شدن است که این موتور دارای حجم موتور ۲.۰ لیتر و از نوع توربو شارژر با خروجی ۱۹۰ اسب بخار  و گشتاور ۲۸۰ نیوتن برمتر است.

جک ریفاین A60 سدان 8 - جک ریفاین A60 سدان جدید آماده برای بازار چین (JAC Refine A60 )

فضای داخلی بسیار زیبا با مقدار زیادی از چوب و چرم و دکمه های براق بر روی کنسول وسط تشکیل شده است که نمی توان گفت عالی ولی خوب هستند.اخبار جذاب نمایشگاه های خودرو را در اروند پلاک دنبال کنید.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.