پیش نمایش کیا ریو سدان مدل 2018 یا نیو K2 در چین

حتی با تغیر نام  این خودروی محبوب به نیو K2 در کشور چین بخوبی برای ما مشخص است که این خودرو سدان جدیدی از ریو است.البته شرکت کیا در سایت رسمی خود از این خودرو به عنوان نسل چهارم ریو یاد کرد و بزودی مدل هاچ بک این خودرو رونمایی می شود.

کیا ریو 2018 9 - پیش نمایش کیا ریو سدان مدل 2018 یا نیو K2 در چین

با یک نگاه به فیس جلویی خودرو متوجه جلو پنجر مشبک جدید ،مه شکن جدید ،ورودی های هوای زیر چلو چنجره در سپر و از همه مهمتر انحنای لبه ی جلوی سپر در کنار چراغ های جلو با کاسه مشکی رنگ می شویم.چهره ای که بسیار حجومی و اسپرت شده است.بنظر ما تیم اروند پلاک این خودرو وارد یه مرحله دیگر از طراحی می شود و ظاهر خود  را بخوبی شاید حتی تا سال ۲۰۲۰ حفظ کند.

کیا ریو 2018 6 - پیش نمایش کیا ریو سدان مدل 2018 یا نیو K2 در چین

چهره جدید کیا ریو ۲۰۱۸ مسلما ما و شما را به کیا کادنزا می اندازد.اضافه شدن یک نوار قرمز به جای یک نوار کروم  در روی درب صندوق عقب که باعث می شود چراغهای عقب به هم متصل شوند و گسترده تر باشند. در ضمن مشخص است که سپر و چراغ های عقب جدید هستند و شما خودروی کاملا متفاوتی را خواهید دید.

کیا ریو 2018 10 - پیش نمایش کیا ریو سدان مدل 2018 یا نیو K2 در چین

نمای داخل کابین علاوه بر صفحه نمایش جدید دارای کنسول وسط یکپارچه تر است.از دیگر تغیرات جابجا شدن صفحه نمایش با بالا تر و در وسط دریچه های هوا و بروز شدن دریچه های هوا مورد توجه هستند.سایر موارد به مدل ۲۰۱۷ این خودرو نزدیک هستند.

کیا ریو 2018 11 - پیش نمایش کیا ریو سدان مدل 2018 یا نیو K2 در چین

ابعاد این خودرو ۴۴۰۰ میلی متر طول، ۱۷۴۰ میلیمتر عرض ، ارتفاع ۱۴۶۰ میلی متر است.و در زیر کاپوتش موتور بنزینی ۱.۴ لیتری از نوع تنفس طبیعی آسپیره با خروجی  ۱۰۰ اسب بخار و یک موتور قوی تر ۱.۶ لیتری با خروجی ۱۲۳ اسب بخار طراحی شده است. گیربکس این خودرو از نوع شش سرعته اتوماتیک است.البته باید عرض کنیم موتور  توربوشارژ سه سیلندر ۱.۰ لیتری برای کشور های اروپایی با خروجی ۱۲۰ اسب نیز تولید می شود.

گالری تصاویر  کیا ریو مدل ۲۰۱۸

 

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.