احتمال تولید هاچ‌بک هیبریدی پژو برای مقابله با فورد فوکوس RS

پژو علاقه‌ی خود به تولید هاچبکی اسپورت به منظور قرار گرفتن در جایگاهی بالاتر از ۳۰۸ GTi که رقیب گلف به شمار می‌رود را اعلام کرده است. این مدل احتمالاً به فرم رقیبی به فورد فوکوس RS که موفقیت بالایی را داشته درخواهد آمد.

هاچ‌بک هیبریدی پژو 2 - احتمال تولید هاچ‌بک هیبریدی پژو برای مقابله با فورد فوکوس RS
Peugeot 308R Hybrid

رئیس پژو Jean-Philippe Imparato در مصاحبه با اتوکار تأیید کرده که احتمال تولید بالاترین مدل از یک هاچبک جذاب وجود دارد. این خودرو به عنوان جایگزین معنوی RCZ کوپه عمل خواهد کرد.

هاچ‌بک هیبریدی پژو 3 - احتمال تولید هاچ‌بک هیبریدی پژو برای مقابله با فورد فوکوس RS
Peugeot 308R Hybrid

او گفت:

جا برای یک مدل وجود دارد. من یک راه‌حل ندارم اما روی آن کار می‌کنم. ما در مسابقاتی چون داکار بسیار درگیر هستیم و نمی‌خواهیم که این فضا را با خودروهایمان از دست بدهیم. فکر نمی‌کنم که جایگزین RCZ را توسعه دهیم. در هر سطح از محصولاتمان ما مدلی پرفورمنس نیز داریم. آیا باید روی یک RCZ جدید کار کنیم یا روی این حقیقت که ۳۰۸ بعدی یک هیولا باشد؟

هاچ‌بک هیبریدی پژو 4 - احتمال تولید هاچ‌بک هیبریدی پژو برای مقابله با فورد فوکوس RS
Peugeot 308R Hybrid

یک راه‌حل ممکن برای پژو می‌تواند تولید نسخه‌ی دیوانه‌وار ۳۰۸ R هیبرید کانسپت با قدرت ۴۹۳ اسب بخاری باشد. این خودرو از پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری ۲۶۶ اسب بخاری به همراه دو واحد الکتریکی سود می‌برد و در ۴ ثانیه می‌تواند از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

هاچ‌بک هیبریدی پژو 5 - احتمال تولید هاچ‌بک هیبریدی پژو برای مقابله با فورد فوکوس RS
Peugeot 308R Hybrid

اگرچه که پژو هنوز هیچ اطلاعاتی درباره‌ی تولید خودروی ذکر شده را اعلام نکرده اما اگر این خودرو عرضه شود می‌تواند برای تولید قدرت ۴۰۰ اسبی بازمهندسی شده و قدرتی برابر با مرسدس-ای‌ام‌جی A45 و آئودی RS3 اسپورت‌بک تولید نماید.


هاچ‌بک هیبریدی پژو 1 - احتمال تولید هاچ‌بک هیبریدی پژو برای مقابله با فورد فوکوس RS

منبع: autocar

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.