جک S7 محصول جدید بهمراه اولین تصاویر بدون پوشش

بهترین عکس هایی که تا کنون از  جک S7  جدید توانستیم مشاهده کنیم بی شک تصاویر زیر هستند که در کشور سازنده یعنی چین گرفته شده است.خودرویی به رنگ آبی که به طور کامل خودرو در آن مشخص شده است.

جک S7 5 - جک S7 محصول جدید بهمراه اولین تصاویر بدون پوشش

طراحی خودرو در قسمت جلویی خود شامل جلو پنجره مشبک بسیار برجسته و درست مثل همان چیزی است که شرکت جک در خودروی S3 جدید نیز بکار برد.  ریل های سقف همانند قبل اما کمی کوتاه تر شده اند. چرخ ها همانند سایر خودروی های چینی بیش از حد کوچک هستند.

جک S7 2 - جک S7 محصول جدید بهمراه اولین تصاویر بدون پوشش

در قسمت عقبی  جک S7  شما در انتهای سقف می توانید آنتن باله کوسه‌ای ،چراغ‌های LED مختص اس ۷ که توسط نوار کرومی به یکدیگر متصل شده‌اند را مشاهده کنید.نوار های کرومی که در سپر عقب خودرو نیز بکار رفته شده است.

جک S7 4 - جک S7 محصول جدید بهمراه اولین تصاویر بدون پوشش

در تصاویر داخلی خودرو که از پشت شیشه گرفته شده است شما می توانید چهار دریچه بزرگ هوا کرومی را در داخل خودرو مشاهده کنید که در کنار صفحه نمایش لمسی با سایزی متوسط و صندلی های به رنگ قرمز نمایی تقریبا زیبا به خود گرفته است.

جک S7 3 - جک S7 محصول جدید بهمراه اولین تصاویر بدون پوشش

در بخش قدرت  جک S7  از یک موتور بنزینی ۲.۰ لیتری  توربو با خروجی ۱۹۰ اسب و گیربکس شش سرعته دستی یا شش سرعته DCT استفاده شده است. قیمت  جک S7 از  ۱۰۰.۰۰۰ یوان شروع خواهد شد. جک S7  دارای ابعاد طولی ۴۸۰۰ میلی متر و فاصله ی دو محور ۲۸۰۰ متر است و قابلیت حمل هفت سرنشین را  دارد.

جک S7 1 - جک S7 محصول جدید بهمراه اولین تصاویر بدون پوشش

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.