بی ام و خودروهای SUV‌ بیشتری با برند M عرضه می‌‌کند

بی ام و تائید کرده است که در طی سال‌های آینده، خودروهای SUV‌ بیشتری را با برند M عرضه خواهد کرد.پیتر کوئینتوس، قائم‌مقام بخش فروش و بازاریابی بی‌ام‌و، در جریان گفتگوی خود با وب‌سایت Motoring، اعلام کرد که افزایش تقاضا برای خودروهای SUV قدرتمند در استرالیا، به‌خوبی علاقه‌ی عمومی ایجادشده نسبت به این دسته از خودروها را در سایر نقاط دنیا نیز نشان می‌دهد. وی ‌می‌گوید:

زمانی که ما متوجه خواسته‌های مشتریان خود می‌شویم؛ این بازخورد را به‌صورت مستقیم به مونیخ اعلام می‌کنیم. عرضه‌ی مدل‌های SUV بیشتر، معقول به نظر می‌رسد و ما آن را به‌عنوان بخشی از استراتژی خود برای شناسایی فرصت‌های موجود جهت بهره‌گیری از چنین تقاضای فزاینده‌‌ای، در نظر خواهیم گرفت… چنانچه به آمار فروش مدل‌های عادی ما نگاه کنید، به‌طور حتم، متوجه پتانسیل موجود خواهید شد. واضح است که در دسته‌ی خودروهایSUV پتانسیل زیادی وجود دارد؛ از این‌رو در آینده‌ی نزدیک، شاهد عرضه‌ی مدل‌های M‌ بیشتری خواهید بود.

البته کوئینتوس تأکید کرده است که نباید در انتظار موج جدیدی از مدل‌های M باشیم. وی اعلام کرد بی‌ام‌و قصد ندارد سری M خود را با هدف رقابت با سری رو به رشد Mercedes-AMG، گسترش دهد و در عوض تمام مدل‌های آینده‌ی سری M باید به فلسفه‌ی اسپرت بودن این سری، وفادار باشند.

وی می‌گوید:

چنانچه به وضعیت کنونی خودروهای سری M دقت کنید، متوجه خواهید شد ما تنها ۱۰ خودرو در این سری داریم؛ این در حالی است که خودروهای این‌چنینیِ رقبای دیگر، دو برابر این تعداد هستند؛ با این حال میزان فروش خودروهای سری M با رقیب اصلی ما یکسان است؛ از این‌رو فلسفه‌ی ما ساخت تمام نسخه‌های ممکن [خودروی سری M] نیست.

به احتمال زیاد مدل‌هایی که نسخه‌ی M‌ آن‌ها عرضه خواهد شد، X3 و X4 هستند.

منبع CARSCOOPS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.