رولز رویس از نمونه خودروی شاسی بلند کالینن رونمایی کرد

کمپانی رولز رویس تصاویری تبلیغاتی از خودروی شاسی بلند خود معروف به پروژه‌ی کالینن را در حالی منتشر کرد که سرتاسر نمونه‌ی اولیه را استتار کرده بود.کمپانی رولز رویس طبق قولی که برای اطلاع‌رسانی پیشرفت پروژه‌هایش در بازه‌های زمانی شش‌ماهه داده بود، تصاویری متعلق به پروژه‌ی مهم توسعه‌ی خودروی شاسی بلند خود را منتشر کرده است که آن را در حال تست مقابل دید همگان نشان می‌دهد.

رولز رویس 1 - رولز رویس از نمونه خودروی شاسی بلند کالینن رونمایی کرد

خودروی شاسی بلند رولز رویس به‌زودی پس از کریسمس امسال به مناطق سردسیر نزدیک به قطب شمال فرستاده می‌شود تا عملکرد و دوام آن تحت شرایط آب‌وهوایی بسیار سرد و آزمون کشش مورد ارزیابی قرار گیرد. بعد از آن در سال آینده شرایط دشوار برعکس، یعنی دمای بسیار بالا را در مناطق کویری خاورمیانه تجربه می‌کند.

رولز رویس در بیانه‌ای اعلام کرد:

به‌کارگیری هم‌زمان سیستم رانندگی چهارچرخ محرک و معماری لوکس جدید، برای اولین بار موجب شکل‌گیری خودرویی شده که ارائه‌دهنده‌ی یک رولز رویس واقعی است و مانند نسل‌های پیشین، استاندارد تشخیص کالاهای لوکس دیگر را تعیین می‌کند.

پیشرفت‌های انجام‌شده در پروژه‌ای دیگر، حاکی از تمرکز رولز رویس بر توسعه‌ی مهندسی یک سیستم چهارچرخ محرک جدید و معماری پلت‌فرم آلومینیومی کاملا جدید است که در نهایت در تمام وسایل نقلیه‌ی رولز رویس از سال ۲۰۱۸ استقرار می‌یابند.

کالینن قرار است از سال ۲۰۱۹ وارد بازار شود.

منبع LEFTLANENEWS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.