نسخه خاص بی‌ ام‌ و M4 جایزه برنده‌ مسابقات DTM

بی‌ام‌و نسخه‌ی خاصی از مدل کوپه‌ی M4 را به صورت اختصاصی برای قهرمان مسابقات DTM تولید کرده است.

قهرمانان و کسانی که پیروز شده‌اند از غنائم بی‌نصیب نمی‌مانند و قهرمان امسال مسابقات DTM، مارکو ویتمن نیز از این قاعده مستثنا نبود و جایزه‌ی ویژه‌ی خود را دریافت کرد. جایزه‌ی او یک نسخه‌ی خاص از بی‌ام‌و M4 کوپه است.

کم‌تر از یک ماه پس آنکه ویتمن مسابقات خودروهای تورینگ آلمانی یا همان DTM را برای دومین بار برنده شد، مرکزبی‌ام‌و Weltt در شهر مونیخ آلمان جایزه‌اش را به او تحویل داد.

گرچه این بی‌ام‌و سبز روشن به اندازه‌ی نسخه‌ای که ویتمن با آن در مسابقات شرکت می‌کند خاص نیست؛ اما با آنچه در نمایندگی‌های فروش و نمایشگاه‌های خودرو عرضه می‌شود نیز تفاوت بسیاری دارد. این خودرو به طیفی از قطعات ویژه‌ی M Performance مجهز شده است که شامل رکاب‌های جانبی جدید، اسپویلر عقب، دیفیوزر عقب فیبر کربنی و جلوپنجره‌ی مشکی براق می‌شوند.

ویتمن در این مورد می‌گوید:

اتومبیل جدید من ظاهر بسیار زیبایی دارد و راندن آن واقعا لذت‌بخش است. من این رنگ را خیلی دوست دارم چون به خاص بودن در خیابان اهمیت می‌دهم.

قطعات M Performance موجود در این خودرو، عملکرد آن را در مقایسه با M4 کوپه‌ی عادی – که به‌خودی‌خود خودروی فوق‌العاده‌ای است – بهبود بخشیده و این مدل را به یک خودروی خاص تبدیل کرده‌اند. بی‌ام‌و اختصاصی مارکو، در داخل کابین هم از شیفترهای جدید و تودری‌هایی به رنگ روشن بهره‌مند است.

این راننده‌ی آلمانی از سال ۲۰۱۳ وارد مسابقات DTM شد و اولین قهرمانی خود را در سال ۲۰۱۴ و دومین قهرمانی را امسال به دست آورد. با این حساب او اولین راننده‌ی بی‌ام‌و است که توانسته دو مسابقه‌ی DTM را برنده شود؛ ضمن اینکه در تمام تاریخ مسابقات، جوان‌ترین راننده‌ای است که توانسته به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

منبع CARSCOOPS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.