شرایط فروش ویژه خودروی چری تیگو۵ به مناسبت میلاد با سعادت رسول اکرم (ص)

تابستان سال ۱۳۹۴ بود که شرکت مدیران خودرو در نمایشگاه خودروی بین المللی مشهد ، برای اولین بار از خودروی تیگو ۵ که با برند چری عرضه می گردید رونمایی نمود، در اصل مدیران خودرو تصمیم گرفته بود تا محصولات لوکس تر خود را با برند چری راهی بازار ایران نماید.

شعار تکنولوژی جهانی مثل هیچکدام برای این محصول انتخاب گردید تا به بازار نشان داده شود یک چینی جدید با سبکی جدید وارد بازار کشور گردیده ،
شرکت چری با بهره گیری از متخصصان برجسته بین المللی و مهندسی نوین  جهانی نسل جدیدی از خودروهای خود را از سال ۲۰۱۴ وارد بازار نمود که خودروی تیگو۵ یکی از محصولات استراتژیک این شرکت به شمار می رود
در بازار ایران نیز تیگو۵ در پاییز سال ۱۳۹۴۴ وارد بازار گردید تا مشتریان ایرانی به تعریف جدید از کیفیت نسل نوین خودروهای چینی دست یابند.
گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰,۰۰۰۰ کیلومتر برای اولین بار در میان خودروهای تولید داخل و چینی مطرح می گردید تا نشان از اعتماد بالای سازنده به این محصول باشد  و زنگ خطر را برای بسیاری از کهنه کاران بازار به صدا درآورد.
چری تیگو۵ در طول ۱۱ سال حضور خود در بازار کشور توانسته به فروش  بالا و رضایت مشتریان ایرانی دست یابد، در ارزیابی های کیفی و رضایت مشتریان که توسط سازمان استاندارد مطرح گردیده است ، تیگو۵ همراه در بالاترین رده قرار داشته است
امکانات مناسب رفاهی و ایمنی در کنار خدمات پس از فروش مناسب ، طراحی روز و کابین جادار را می توان از عوامل موفقیت این خودرو در بازار دانست .
یکی از نکات مهم درموفقیت محصولات چری و تیگو۵۵ در بازار ایران این است که واحد تحقیق و توسعه شرکت چری همواره ارتباط تنگاتنگی را با شرکت مدیران خودرو داشته و سعی در به روز کردن محصولات خود مطابق با نیاز مشتریان ایرانی دارد
با توجه به اهمیت بازار خودروی ایران برای شرکت چری ، واحد R&DD این شرکت برای حضور در سایر بازارهای خاورمیانه سعی دارد تا از تجربیات بازار ایران استفاده نماید.
مدل ۹۶ خودروی چری تیگو۵۵ مطابق با نیاز و خواسته و انتظارات  مشتریان ایرانی  در ماه های آتی وارد بازار خواهد گردید
لذا شرکت مدیران خودرو  به پاس ۱۱ سال حضور موفق شاسی بلند لوکس خود شرایط فروش ویژه ایی را برای این محصول در نظر گرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.