آلفا رومئو جولیا در حال حاضر در یکی از پر فروش ها در بازار اروپا و آمریکا می باشد. سدانی که در دو نسخه کوآدری فولیو و رگولار ارائه شده است.این شرکت برایرومئو جولیا کوآدری فولیو از پیشرانه ی قوی تر و چابک تری در سال ۲۰۱۷ استفاده کرده است. که می تواند حتی با خودرویی مثل بی ام و M3 ،مرسدس AMG C 63 S ، آئودی S4 و کادیلاک ATS-V نیز به رقابت بپردازد. آلفا رومئو جولیا کوآدری فولیو دارای قیمت ۳۸،۹۹۰ دلار در مدل پایه و ۷۳،۵۹۵ دلار در مدل فول آپشن خود است.
اولین چیزی که در نگاه اول جلبتوجه میکند، بازنگری در طراحی سپر جلو و یک جلوپنجره جدید با بخشهای شبکه توری است. سایر تغییرات به صورت محدود اعمال شدهاند، امّا در همین حال از یک سری رینگ های جدید بهرهمند شدهاند.تغییرات داخل کابین جزئی هستند و شامل ارتقای طراحی صندلیها و بازنگری در تریم میشوند. همچنین سیستم اطلاعات سرگرمی Uconnect بهینهسازی شده و با قابلیت «خدمات زنده»، برای کاربران این امکان را فراهم میکند که به شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک و تویتر و وبسایتهایی مانند رویترز و TomTom دسترسی داشته باشند.
در همین حال، مدل سطح بالای جولیا با سپرهای اسپورت تر، بازنگری در طراحی لبه کناری بدنه و قابهای مشکی براق برای آینهها همراه است. همچنین صندلیهای اسپورت چرمی / آلکانترا، یک غربیلک فرمان با طراحی تخت در پایین، تریم فیبر کربن فاکس و دوخت متمایز قرمز رنگ، از ویژگیهای کابین این نسخه از جولیا هستند.
مشخصات موتوری و عملکرد آلفا رومئو جولیا کوآدری فولیو
- تمام آلومینیومی
- تزریق مستقیم
- ۹۰ درجه
- ۲.۹ لیتری
- ۶ سیلندر
- دو توربو
- ۵۰۵ اسب بخار نیرو
- ۱۹۱ مایل در ساعت (۳۱۰ کیلمتر بر ساعت)
- شتاب ۰ تا ۶۰ مایل در ساعت ۳.۸ ثانیه
- گشتاور ۴۴۳ پوند فوت @ ۲۵۰۰-۵۵۰۰ دور در دقیق
ابعاد آلفا رومئو جولیا کوآدری فولیو
- طول ۴۶۳۹ میلی متر
- عرض ۱۸۷۳ میلی متر
- ارتفاع ۱۴۲۶ میلی متر
- فاصله بین دو محور ۲۸۲۰ میلی متر
ساختار بدنه و شاسی
- محور عقب
- موتور جلو
- بدنه فولادی با سقف فیبر کربن و هود
سیستم تعلیق
- جلو: دو جناغی با محور فرمان نیمه خودکار
- عقب: طراحی آلفا لینک با میله عمودی
ترمز
- سیستم ترمز برمبو
- شش پیستون
- کالیپر آلومینیومی
- برمبو کربن سرامیک
ایمنی
- ۸ کیسه هوا
- کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)
- کروز کنترل تطبیقی با توقف کامل
- روشنایی تطبیقی جلو (AFL)
- تشخیص نقطه کور (BMS)
- آینه های بیرونی خودکار
- سیستم ترمز ضد قفل (ABS)
- سیستم کنترل کشش (TCS)
- کمک هیل
- ترمز اضطراری (AEB)
- اخطار برخورد به جلو
ویژگی های استاندارد
- ورودی های هوای فیبر کربن
- پروژکتور زنون
- دی لایت جدید
- چراغ مه شکن عقب بروز شده
- اسپویلر عقب فیبر کربنی
- سیستم اگزوز چهار گانه کرومی
- لاستیک پیرلی ۲۴۵ / ۳۵ZR19 (93Y) XL در جلو
- لاستیک پیرلی ۲۸۵ / ۳۰ZR19 (98Y) XL در عقب
- رینگ جلوی ۱۹ اینچی
- رینگ عقب ۱۹ اینچی
- کالیپر ترمز قرمز
- صفحه نمایش ۷ اینچی
- چهار حالت انتخاب رانندگی (پویا، طبیعی، اقتصادی،پیشرفته و مسابقه )
- آلفا روتاری Pad
- سیستم تشخیص حرکت
سیستم ناوبری - ورودی USB
- خروجی ۱۲ ولت
- کنترل آب و هوا دو منطقه ای به صورت خودکار
- کی لس
- دوربین عقب و جلو و کمک پارک عقب
- صندلی با دوخت Alcantara
- صندلی های جلو با تنظیم در ۱۲ جهت
- صندلی های جلو دارای گرم کن
- پدال های آلومینیومی ورزشی
گالری تصاویر آلفا رومئو جولیا مدل ۲۰۱۷
کلیه حقوق برای وبسایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وبسایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک
سلام مجدد
سلامت باشید
خوبه که پیگیری میکنید
من این اشتباه رو در چند مقاله دیگه مربوط به جولیا هم دیدم که همش به اشتباه جولیتا درج شده…
موفق باشید
سلام.ممنون از دقت شما.درست شد 🙂
سلام
این جولیا هست نه جولیتا!
سلام درست می گویید .امشب اصلاح می کنم.ممنون از اطلاع دادن شما