بررسی فیس‌لیفت داچیا داستر مدل 2017 (New Dacia Duster )

داچیا داستر خودروی شاسی بلندی که برای سال ۲۰۱۷ با بروز رسانی های جدید بخصوص در بخش طراحی قرار است وارد بازار شود.این خودرو علاوه بر تغیرات ظاهری در بخش انتقال سرعت نیز به یک گیربکس جدید اتومات مجهز شده است،گیربکسی که از نوع ۶ سرعته و دوکلاچه ای دی سی ساخت شرکت رنو است.

فیس‌لیفت داچیا داستر مدل 2017 10 - بررسی فیس‌لیفت داچیا داستر مدل 2017  (New Dacia Duster )

سیستم انتقال قدرت جدید بسیار نرم شده و شما می توانید به راحتی دنده ها را بدون هیچ گونه مشکلی جا به جا کنید.البته هنوز خودرو بر سبک تک محوره بودن خود باقی مانده و دارای انتقال قدرت بر روی فقط محور جلوست.

فیس‌لیفت داچیا داستر مدل 2017 7 - بررسی فیس‌لیفت داچیا داستر مدل 2017  (New Dacia Duster )

داچیا داستر جدید دارای دو مدل لوریت و پرستیجیو است.فضای داخل کابین نیز بسیار جاداراست که با خوابودن صندلی ها عقبی براحتی می توانید از فضای صندوق نیز بیشترین استفاده را ببرید.مواد بکار رفته در داخل خودرو همگی از جنس پلاستیک خشک و سخت هستند که بی شک کمی از خودرو های روز دنیا فاصله خواهد گرفت.گرچه باید این مسئله را نیز در نظربگیرید که شما خودرویی ارزان قیمت تر از سایر رقبا خریداری کرده اید.

فیس‌لیفت داچیا داستر مدل 2017 2 - بررسی فیس‌لیفت داچیا داستر مدل 2017  (New Dacia Duster )

برای مدل ۲۰۱۷ از صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی ،سیستم ناوبری استفاده شده است.که می توانید در تصویر مشاهده کنید که جای آن تغیر کرده و به مکانی پایین تر جا به  جا شده.

فیس‌لیفت داچیا داستر مدل 2017 4 - بررسی فیس‌لیفت داچیا داستر مدل 2017  (New Dacia Duster )

در بخش فنی داچیا داستر مدل ۲۰۱۷ دارای موتور ۱۵۰۰ سی سی از نوع توربودیزل است که با دارا بودن ۴ سیلندر می تواند قدرتی معادل ۱۰۸ اسب بخار  و گشتاوری در حدود ۲۶۰ نیتون بر متر ایجاد کند.این موتور و گیربکس به شما شتاب ۰ تا ۱۰۰ نچندان مناسب ۱۲ ثانیه را خواهند داد که در ادامه می توایند سرعت را از ۱۰۰ به ۱۷۰ کیلومتر در ساعت برسانید.

فیس‌لیفت داچیا داستر مدل 2017 16 - بررسی فیس‌لیفت داچیا داستر مدل 2017  (New Dacia Duster )

این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر ۴.۵ لیتر سوخت می سوزاند و دارای قیمت ۱۶۰۰۰ پوند برای سال ۲۰۱۷ است.

گالری تصاویر داچیا داستر مدل ۲۰۱۷

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.