اسکودا اکتاویا اسکوت مدل 2017 (Skoda Octavia Scout)

به روز رسانی اسکودا اکتاویا اسکوت با سه مدل موتور و طراحی جدید می تواند خبر خوشی برای علاقه مندان به این خودرو باشد.خودرویی که طراحی آن عضلانی تر شده و از فناوری های بروز استفاده می کند.سیستم چهار چرخ محرک برای نسل جدید این خودرو در نظر گرفته شده که سبب تطبیق پذیری بهتر خودرو در جاده های پر پیچ و خم و سخت می شود.در بخش طراحی اسکودا اکتاویا اسکوت دارای فیس جلوی جدید با جلو پنجره مشبک باز طراحی شده و چراغهای جلوی جدید با طراحی کریستالی و از جنس LED  می باشد.همچنین این چراغ ها دارای خاصیت تطبیق پذیری  (AFS)  هستند. چراغ های مه شکن اصلاح شده و به  LED مجهز شده است.

اسکودا اکتاویا اسکوت یک ماشین جمع و جور است که دارای ویژگی امکانات مناسب و قیمت ارزان است.این خودرو در سال ۲۰۱۷ با افزایش ارتفاع از زمین، بهرمندی از سیستم چهار چرخ محرک با کنترل الکترونیکی، کلاچ هیدرولیک ی مولتی پلیت همراه است که به صورت استاندارد در روی همه مدل هایش وجود دارد.هر دو محور جلو و عقب به یک قفل دیفرانسیل الکترونیکی (EDL) مجهز هستند. EDL اجازه می دهد تا ماشین در شرایط نا مناسب نیرو را به صورت منطقی بین چرخ  ها منتقل کند.

 مشخصات فنی و موتوری

  • ۱.۸ لیتری TSI با خروجی ۱۳۲ کیلو وات (۱۸۰ PS)، بیشترین سرعت  ۲۱۶ متر / ثانیه، شتاب  ۰ – ۱۰۰ کیلومتر / ساعت در ۷.۸ ثانیه، مصرف ترکیبی ۶.۸  لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و  گیربکس DSGسرعته  ۷ جدید
  • ۲.۰  لیتری  TDI  با خروجی ۱۱۰ کیلو وات (۱۵۰ PS)،  بیشترین سرعت  ۲۰۷ متر / ثانیه،شتاب ۰ – ۱۰۰ کیلومتر / ساعت در ۹.۱ ثانیه، مصرف ترکیبی ۵.۰ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و  گیربکس DSGسرعته  ۷ جدید
  • ۲.۰ لیتری   TDI با خروجی ۱۳۵ کیلو وات (۱۸۴ PS)،  بیشترین سرعت  ۲۱۹ متر / ثانیه، شتاب  ۰ – ۱۰۰ کیلومتر / ساعت در ۷.۸ ثانیه،  مصرف ترکیبی  ۵.۱  لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و  گیربکس DSGسرعته  ۷ جدید

سایر امکانات اسکودا اکتاویا اسکوت مدل ۲۰۱۷

  • صفحه نمایش لمسی خازنی  ۹.۲ اینچی
  • ماژول LTE
  •  اتصال Wi-Fi
  • تشخیص نقطه کور
  • سنسور و دوربین دنده عقب
  • پیشگیری از برخورد
  • تشخیص عابر پیاده
  • سیستم صوتی کانتون  با ۱۰ بلند گو
  • سیستم کمک پارک
  • کی لس
  • ۸ کیسه هوا

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.