بررسی مک لارن 540C مدل 2017 ( McLaren 540C review)

مک لارن ۵۴۰C خودرویی جدید و سوپر اسپرت از این شرکت معتبر است که بر روی شاسی مدل ۶۵۰S تولید شده و مجهز به انواع کنترلر های بدنه شده و شما می توانید یک خودروی کاملا آیرودینامیک را برانید.همانگونه که از نام این خودرو مشخص است مک لارن ۵۴۰C بی شک هم قیمت کمتر و هم قدرت پایین تری دارد.قیمت مک لارن ۵۴۰C در حدود ۱۲۸.۰۰۰ یورو اعلام شده است.

mclaren540c 02 - بررسی مک لارن 540C مدل 2017 ( McLaren 540C review)

شاید بتوان گفت مک لارن ۵۴۰C یک نوع ساده تر از مک لارن ۵۷۰S است که به دیسک های ترمز به جای کربن سرامیک، و کالیپر جلو چهار پیستون به بجای شش پیستون مجهز شده است.این خودرو را باید تیر مستقیمی از سوی مک لارن به خودرو هایی همانند مرسدس بنز ای ام جی جی تی اس  و آئودی آر ۸ و التبه آئودی آر ۸ دانست.

mclaren540c 03 - بررسی مک لارن 540C مدل 2017 ( McLaren 540C review)

طراحی مک لارن ۵۴۰C بسیار به مک لارن ۵۷۰S نزدیک است . در بخش طراحی رینگ ها  و قطعات استفاده شده برای کنترل ایرودینامیک دارای تفاوت هستند. این خودرو از وزن کمتر به دلیل استفاده ازبدنه ای  با جنس فیبر کربن دارای وزن خالص ۱۳۱۱ کیلوگرم است.سیستم تعلیق مک لارن ۵۴۰C بر خلاف مک لارن ۵۷۰ S کاملا معمولی است.

mclaren540c 07 - بررسی مک لارن 540C مدل 2017 ( McLaren 540C review)

این خودرو با داشتن موتور ۳.۸ لیتری می تواند شتاب ۰ تا ۱۰۰ بسیار خوب ۳.۵ ثانیه را ثبت کند و در ادامه تاپ اسپید خود را به ۳۲۰ کیلومتر در ساعت برساند.که ۸ کیومتر از برادر بزرگترش کمتر سرعت می گیرد.

مشخصان مک لارن ۵۴۰C مدل ۲۰۱۷

قیمت :  ۱۲۸،۵۵۰ یورو
 فروش در انگلستان: در حال فروش
موتور: ۳۷۹۹ سی سی

توربوشارژ

قدرت  ۵۳۳ اسب بخار

گشتاور ۳۹۸ پوند بر فوت

۸ سیلندر

گیربکس : هفت سرعته

دو کلاچ

محور عقب

عملکرد: شتاب ۳.۲ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰

بیشترین سرعت ۳۲۰ کیلومتر در ساعت

وزن ۱۳۱۱ کیلوگرم

بدنه فیبر کربن

ابعاد (طول / عرض / ارتفاع به میلی متر): ۴۵۳۰/۲۰۹۵/۱۲۰۲

گالری تصاویر  مک لارن ۵۴۰C مدل ۲۰۱۷

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.