پیش بررسی کیا پیکانتو مدل 2017 (Brief review Kia Picanto)

نسل جدید خودرو ارزان قیمت کیا پیکانتو قرار است در سال ۲۰۱۷ در دسترس مشتریان قرار گیرد.خودرویی که هنوز تصاویرش تحت پوشش بوده و اطلاعات دقیق آن اعلام نشده است.

2017 kia picanto teaser - پیش بررسی کیا پیکانتو مدل 2017 (Brief review Kia Picanto)

اما تصاویر جدید منتشر شده از این خودرو تا حدودی طراحی جدیدش را آشکار می کند. کیا پیکانتو جدید تغییر سایز را تجربه می کند و با افزایش ابعاد همراه می شود. پیکانتو جدید ظاهر ساده خود را رها کرده و به سمت اسپرت شدن می رود.نکته ای که در خودرو های سایر کوچک کم دیده می شود.در نمای کناری رینگ ها جدید  وانحنای بروز شده بر روی درب ها را می توانید ببینید.در بخش پشتی خودرو علاوه بر سپر زیبا می توانید حضور اگزوز دوگانه ورزشی را ببینید.

2017 kia picanto teaser 2 - پیش بررسی کیا پیکانتو مدل 2017 (Brief review Kia Picanto)

 کیا پیکانتو پنج درب ما در فیس جلو از چراغ های بزرگ و از لامپ های ال ای دی بهره می برد.داشبورد در داخل جدید است و علاوه بر یک داشبورد باز طراحی شده و کنسول وسط جدید بسیاری از دکمه های سنتی حذف شده اند.صندلی های دارای چرم با کیفیت خواهند بود.موتور مورد استفاده در  کیا پیکانتو مدل ۲۰۱۷ از نوع توربوشارژ ۱.۰ لیتری سه سیلندر با ۱۰۰ و ۱۲۰ اسب بخار است.البته به احنمال زیاد قیمت این مدل در حدود ۸۵۰۰ پوند باشد.

2017 kia picanto teaser 1 - پیش بررسی کیا پیکانتو مدل 2017 (Brief review Kia Picanto)

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.