بررسی بی ام و M4 GTS مدل 2017 (BMW M4 GTS review)

بی ام و M4 GTS مدل ۲۰۱۷ را باید خودرویی سریع، چابک و جذاب دانست. یک ماشین اسپرت و مسابقه ای که دارای هوش بالا می باشد و سنسور های الکترونیکی بسیار زیادی در خود جای داده است.این خودرو در اصل یکی از  سریعترین تولیدات شرکت بی ام و تا کنون بوده است. تیز ، چالاک که در سال جدید دارای قدرت بیشتر، وزن کمتر و نتیجتا هیجان بیشتر در رانندگی است.

بی ام و M4 GTS مدل 2017 6 - بررسی بی ام و M4 GTS مدل 2017 (BMW M4 GTS review)

با یک نگاه به  M4 مشاهده می کنید که جلو پنجره جدیدش بسیار بزرگتر از مدل قبل شده است که دلیل آن افزایش تبادل هوا و خنک کنندگی موتور است زیرا بی ام و M4 GTS مدل ۲۰۱۷ از موتوری با افزایش قدرت (تقریبا ۷۰bhp) و گشتاور ( ۳۷ پوند فوت) استفاده کرده است که نیاز به خنک کاری بیشتر داشت.بی ام و M4 GTS مدل ۲۰۱۷ دارای شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر ۳.۸ ثانیه و همچنین بیشترین سرعت ۳۲۰ کیلومتر در ساعت است. موتور بی ام و M4 GTS از نوع  MPFI TURBO با حجم ۳.۰ لیتر است که از ۶ سیلندر استفاده کرده و دارای خروجی حداکثر گشتاور ۵۵۰ نیوتن متر  و  حداکثر قدرت ۴۹۳ اسب بخار است.

 بی ام و M4 GTS مدل 2017 7 - بررسی بی ام و M4 GTS مدل 2017 (BMW M4 GTS review)
از نظر ابعادی این خودرو دارای ارتفاع ۱۸۸۳ میلی متر ،طول۴۶۷۱ میلی متر، عرض۱۸۷۰ میلی متر و ارتفاع از زمین ۱۲۱ میلی متر است.مسلما بدلیل افزایش قدرت موتور سیستم اگزوز بروز شده  و خودرو به اگزوز تیتانیومی جدید گران قیمت و شیک مجهز شده که به  افزایش قدرت کمک می کند و قطعا کیفیت صدای خروجی  را بهبود می بخشد.

بی ام و M4 GTS مدل 2017 8 - بررسی بی ام و M4 GTS مدل 2017 (BMW M4 GTS review)

خودرو بیش از ۶۰ کیلوگرم کاهش وزن را تجربه می کند که این بدلیل استفاده از قطعات متعدد  فیبر کربنی از جمله  اسپویلر ها ، صندلی ها و غیره است.ترمز کربن سرامیک و سیستم تعلیق نیز اصلاح شده است که این بروز رسانی ها شامل کمک فنر های قابل تنظیم و دامپر مخصوص خودرو های اسپرت است.

بی ام و M4 GTS مدل 2017 3 - بررسی بی ام و M4 GTS مدل 2017 (BMW M4 GTS review)

ارتفاع خودرو  قابل تنظیم است و  در کنار جعبه فرمان جدید و باله عقب قابل تنظیم یک فرمان پذیری نرم را به شما خواهد داد .رینگ ها به رنگ طلایی و خاص زیبا شده اند و در زیر این رینگ ها از لاستیک مخصوص میشلن استفاده می شود.  دارای قیمت ۱۲۱،۷۸۰ یورو است  و در حال حاضر در کشور اروپا بفروش می رسد.

گالری تصاویر بی ام و M4 GTS مدل ۲۰۱۷

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.