تویوتا i خودرویی مفهومی (Toyota i Concept)

تصور کنید چه حس جالبی خواهد بود وقتی که تویوتا i خودروی مفهومی این شرکت بنا بر اعلام  خودشان در  سال ۲۰۱۷ و در نمایشگاه خودروی لاس وگاس قابل فروش خواهد بود.خودروی مفهومی تویوتا که آینده ای از خودرو های جدید را به رخ می کشد،خودرویی طراحی شده توسط تیم  CALTY که در شهر نیوپورت بیچ کالیفرنیا واقع است.این خودرو قابلیت رانندگی خودکار را دارد و پر است از سنسور های و امکانات ایمنی با قابلیت پیشگیری از برخورد به تمامی جهت ها است.

Toyota i Concept 2017 1024 06 - تویوتا i خودرویی مفهومی (Toyota i Concept)

تویوتا i قابلیت حمل چهار نفر را دارد که ورود و خروج آنها از طریق دو درب بزرگ فلیپ شکل است.تویوتا i در هسته ی اصلی خودرو یک سیستم هوش  AI دارد که قادر به یادگیری برنامه و الگوهای رانندگی است،  همچنین تشخیص حالت عاطفی راننده و قابلیت برقراری ارتباط با شما به عنوان یک دوست را دارد.هوش و منطق خودرو از طریق برقراری ارتباط صدایی، لمسی و چراغ های روی داشبورد است. نکته جالب دیگر در مورد تویوتا i دارا بودن یک صفحه نمایش لمسی در پشت خودرو است که راننده را  قادر به نمایش پیام به سایر رانندگان می کند.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.