بررسی تخصصی تویوتا کمری مدل 2018 (Toyota Camry)

تویوتا کمری را باید ماشین پرفروش در امریکا در ۱۵ سال گذشته دانست.خودرویی که انتشار اطلاعات آن در سایت رسمی تویوتا چهره نسل هشتم این خودرو را نشان داد.سدان تویوتا کمری یک ماشین قابل اعتماد و امن است که در مدل ۲۰۱۸  دارای ظاهری اسپرت است و این بدلیل استفاده از زبان طراحی جدید  TNGA ( معماری جهانی تویوتا ) است.

Toyota Camry 2018 1024 07 - بررسی تخصصی تویوتا کمری مدل 2018 (Toyota Camry)

یک استراتژی کاملا جدید در بخش طراحی و مهندسی شرکت تویوتا که خواهد توانست علاوه بر حفظ تمام ارزش های سنتی این شرکت و برند تویوتا بتواند کیفیت ساخت  و ایمنی  خود را نیز افزایش دهد. ظاهر فیزیکی جدید و  استفاده از یک موتور و سیستم انتقال جدید و نسب بر روی پلت فرم GA-K همه از مواردی هستند که سبب می شوند تویوتا کمری مدل ۲۰۱۸ یک خودروی کاملا جدید باشد.

Toyota Camry 2018 1024 04 - بررسی تخصصی تویوتا کمری مدل 2018 (Toyota Camry)

چهره جدید تویوتا کمری در قسمت پیشانی توسط یک جلو پنجره مشبک دو تکه متشکل از خطوط موازی  و نازک منحنی شکل جدید به خود بگیرد و در وسط خود طراحی جدیدی از لوگوی تویوتا آبی رنگ را جای دهد.کاپوت نیز جدید و بروز است و با اضافه شدن چراغ های جلوی جدید بدون شک تهاجمی تر از هر نسل قبل از خود شده است.

Toyota Camry 2018 1024 01 - بررسی تخصصی تویوتا کمری مدل 2018 (Toyota Camry)

تویوتا کمری جدید دارای افزایش سایز است و در قسمت های مختلف همانند عرض با ۱.۸ سانتی متر و فاصله بین دو محور با مقدار ۵ سانتی متر افزایش سایز داشته است.خودرو در نسل هشت خود با کاهش ارتفاع ۲.۶ سانتی متر به زمین نزدیک تر شده که بی شک در افزایش کنترل پایداری خودرو نقش بسزایی خواهد داشت.

Toyota Camry 2018 1024 08 - بررسی تخصصی تویوتا کمری مدل 2018 (Toyota Camry)

بدلیل همین بروز رسانی ابعاد و بخصوص کاهش ارتفاع تویوتا مجبور به بروز رسانی سیستم تعلیق این خودرو شده و از سیستمی با سفتی بیشتر استفاده کرده است.سیستم تعلیق جدید با اتصال دو جناغی که در ۴ قسمت به شاسی متصل می شود،این امر موجب کاهش لرزه و صدا در بدنه خواهد شد.

Toyota Camry 2018 1024 02 - بررسی تخصصی تویوتا کمری مدل 2018 (Toyota Camry)

در داخل اتاق تویوتا کمری  فضا به خودرو های لوکس و اسپرت نزدیک شده و از سیستم رابط انسان و خودرو بهره می برد،کیلومتر شمار دیگر آنالوگ نخواهد بود و جای خود را به مانیتور ۷ اینچی تی اف تی داده است که البته برای رفاه بیشتر شما یک نمایشگر ۱۰ اینچ از نوع هد آپ در داشبورد جای گرفته که تمامی کنترل خودرو حتی تهویه مطبوع آن با این پنل انجام خواهد شد.

Toyota Camry 2018 1024 0c - بررسی تخصصی تویوتا کمری مدل 2018 (Toyota Camry)

این خودرو همچنین دارای امکانات اتصالی عالی نظیر شبکه ۴G و سیستم صوتی برند جی بی ال با ۱۲ بلندگو و یک ساب ووفر ۱۰.۱ اینچی است که شما را بخوبی از نظر لذت شنیدن یک موسیقی با صدای عالی راضی می کند.

Toyota Camry 2018 1024 0d - بررسی تخصصی تویوتا کمری مدل 2018 (Toyota Camry)

موتور تویوتا کمری ۲۰۱۸ از نوع ۲۵۰۰ سی سی ۴ سیلندر می باشد که دارای تنفس طبیعی و نام Dynamic Force Engine است که با دارا بودن توربو شارژر  و استفاده از سیستم زمان بندی نوع  VVT-iE می تواند قدرت و شتاب بیشتری را نسبت به نسل فعلی این خودرو تولید کند.مصرف سوخت در مدل جدید ۷.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر مسافت است که شاید بتوان گفت برای این حجم موتور در این کلاس در جایگاه برتری قرار دارد.(مشخصات دقیق موتور و آپشن ها بعد از رونمایی رسمی قرار خواهد گرفت)

Toyota Camry 2018 1024 06 - بررسی تخصصی تویوتا کمری مدل 2018 (Toyota Camry)

این خودرو البته دارای موتور دوم ۳۵۰۰ سی سی ۶ سیلندر خواهد بود که قبلا در خودرو هایی همانند سینا و هایلندر استفاده کرده بود.هر دو موتور دارای گیربکس ۸ سرعته جدید و اتوماتیک ضریب متغیر هستند

Toyota Camry 2018 1024 0f - بررسی تخصصی تویوتا کمری مدل 2018 (Toyota Camry)

طبق گفته شرکت تویوتا قرار است بزودی از مدل هیبرید تویوتا کمری نیز رونمایی شود که دارای باتری های جدید بزرگتر با ظرفیت بیشتر هستند و قرار است در زیر صندلی های عقب جای گیرند و این به دلیل افزایش ایمنی در زمان برخورد و افزایش مرکز سقل خودرو و توزیع بهتر وزن است .همچنین این شرکت اعلام کرده است که مدل هیبرید دارای مصرف سوخت پایین ۴.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است و این رکوردی برای این شرکت خواهد بود.

Toyota Camry 2018 1024 0a - بررسی تخصصی تویوتا کمری مدل 2018 (Toyota Camry)

در بخش امنیت تویوتا کمری دارای امکانات جدید Toyota Safety Sense‌ است.امکاناتی همانند سیستم‌ ترمز اضطراری،سیستم‌ جلوگیری از برخورد خودرو با موانع روبرو،سیستم‌ تشخیص عابر پیاده، سیستم‌ حفظ خودرو در مسیر، کروز کنترل هوشمند ، سیستم‌ روشنایی خودکار و  سیستم بررسی نقاط کور خودرو ایمنی این خودرو را فراهم می کنند.

Toyota Camry 2018 1024 07 - بررسی تخصصی تویوتا کمری مدل 2018 (Toyota Camry)

در آخر باید از شما در خواست کنیم که نظرات خود را در مورد خودروی تویوتا کمری مدل ۲۰۱۸ اعلام کنید.این نوشته توسط ابوالفضل نوری نویسنده و مترجم اخبار و مقالات خودرو ترجمه و تهیه شده است.

گالری تصاویر تویوتا کمری مدل ۲۰۱۸

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.