فورد GT مدل 2017 ، سریعترین خودرو تا کنون (Ford GT, Their Fastest Car Ever)

طبق آخرین اخبار فورد در مورد مدل جدید فورد GT تحت عنوان سوپراسپرت این شرکت باید بدانید که این خودرو دارای بالاترین سرعت در تاریخ فورد در میان محصولاتش است و این بدلیل استفاده از  دو توربو در کنار یک موتور ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر است و طبق اطلاعات رسمی این خودرو می تواند ۶۴۷ اسب بخار قدرت  و ۵۵۰ پوند فوت گشتاور تولید کند و به بیشتیرن سرعت  ۳۴۶ کیلومتر / ساعت برسد.

BMW M760Li xDrive 2017 800 7b - فورد GT مدل 2017 ، سریعترین خودرو تا کنون (Ford GT, Their Fastest Car Ever)

علاوه بر این فورد GT با مجموعه ای از موارد و آیتم های اضافه شده به خودرو سبب افزایش  آیرودینامیک و تعادل در سرعت های بالا آن شده است.این مدل از فورد به وضوح قدرت عملکرد GT را در مسیر آزمایش در انتاریو به نمایش گذاشته است.جایی که خودرو هایی همانند مک لارن  ۶۷۵LT و فراری ۴۸۸ نیز تست شده اند.

BMW M760Li xDrive 2017 800 13 - فورد GT مدل 2017 ، سریعترین خودرو تا کنون (Ford GT, Their Fastest Car Ever)

در میان این سه سوپر اسپرت فورد GT سریع ترین بشمار آمد چرا که توانست با زمان ۲:۰۹.۸ یک دور به دور پیست بزند و بعد از آن  مک لارن با زمان ۲:۱۰.۸  و فراری با زمان ۲:۱۲.۹ توانستند یک دور به دور این پیست بزنند.

BMW M760Li xDrive 2017 800 90 - فورد GT مدل 2017 ، سریعترین خودرو تا کنون (Ford GT, Their Fastest Car Ever)

 فورد GT به یک گیربکس ۷ سرعته و دو کلاچه متصل و دارای تیون های عالی استاندارد  همانند دیفرانسیل لغزش محدود،سیستم تعلیق DSSV  با دامپر الکترونیکی قابل تنظیم، فرمان هیدرولیک ،ترمزهای دیسکی سرامیکی callipers Brembo، لاستیک  ۲۴۵ / ۳۵R20 در جلو و ۳۲۵ / ۳۰R20 اندازه در عقب است

1 نظر
  1. saeed می گوید

    فورد هم جدیدا محصولاتشو کپی بی ام و میزنه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.