رِستُومُود ۳۰۰ هزار دلاری مرزهای بین نسل اول و پنجم کامارو را کمرنگ کرد

یک دستگاه کامارو Restomod مدل سال ۱۹۶۷ که کاملاً اصلاح و تقویت شده است، با قیمت ۲۹۹,۹۰۰ دلار به حراج گذاشته شد.

یک خودروی کامارو متعلق به سال ۱۹۶۷ از نوع Restomod با قیمت ۲۹۹,۹۰۰ دلار به فروش گذاشته شده است. این کامارو که توسط شرکت Ultimate Auto of Orlando به‌طور کامل اصلاح و تقویت شده است، اولین بار در سال ۲۰۱۳ در نمایشگاه SEMAA به نمایش درآمد. طبق اعلام وب‌سایت eBay، این خودرو در ابتدا به قیمت ۴۲۰ هزار دلار در آن نمایشگاه خریداری شد و اکنون با یک تخفیف باورنکردنی با قیمت ۲۹۹ هزار دلار به حراج گذاشته شده است.

این کامارو با سیستم تعلیق شرکت Detroit Speed و جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی همراه با پیشرانه‌ی عظیم‌الجثه‌ی ۶.۲ لیتری شورولت از نوع LS9، توان تولید ۶۳۸۸ اسب بخار قدرت و ۸۱۹۹ نیوتون‌متر گشتاور دارد.

CHEVROLET CAMARO 6 - رِستُومُود ۳۰۰ هزار دلاری مرزهای بین نسل اول و پنجم کامارو را کمرنگ کرد

این Restomod قرمزرنگ دارای سقف فیبر کربنی، رینگ‌های سفارشی ۲۰ و ۲۱ اینچی Vellano VKS، کاپوت و صندوق‌عقب سفارشی، چراغ‌های عقب کامارو مدل ۶۹، ترمزهای دیسکی Baer در هر چهار چرخ و اگزوز سفارشی از بغل است.

CHEVROLET CAMARO 8 - رِستُومُود ۳۰۰ هزار دلاری مرزهای بین نسل اول و پنجم کامارو را کمرنگ کرد

شرکت سازنده سعی کرده است با استفاده از اتاق نسل پنجم خودروی کامارو، این ماشین مدل ۱۹۶۷ را به قرن بیست و یکم بیاورد. تودوزی داخل کاملاً سفارشی و از جنس چرم و جیر است و خودرو دارای سیستم تهویه، یک سیستم پخش با صفحه‌ی نمایش لمسی از برند پایونیر، ساب‌وُوفر، صندلی‌های مخصوص جلو و عقب، کنسول فیبر کربنی و پوشش سفارشی ستون‌ها است.

CHEVROLET CAMARO 7 - رِستُومُود ۳۰۰ هزار دلاری مرزهای بین نسل اول و پنجم کامارو را کمرنگ کرد

کاملاً مشخص است که برای ارتقاء این خودرو زمان زیادی صرف شده است و خریدار این خودرو صاحب یک دارایی باارزش می‌شود. در ادامه تصاویر بیشتری از این خودرو را مشاهده خواهید کرد.

منبع CARSCOOPS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.