ولوو XC40 در این سال رونمایی می‌شود

طبق اخبار منتشرشده، محصول جدید ولوو با نام XC40 در سال جاری معرفی خواهد شد. این محصول روی پلتفرم جدید CMA ولوو ساخته می‌شود.بر اساس گزارش جدیدی از وب‌سایت Autocar، خودروی کراس‌اور و اقتصادی XC40 ولوودر این سال رونمایی می‌شود. XC400 اولین خودرویی خواهد بود که روی پلتفرم جدیدCMA ولوو ساخته می‌شود و همچنین اولین مدل از سری ۴۰۰ است.

XC40 در دسته‌ی خودروهای محبوبی چون BMW X1 و Audi Q3 جای خواهد گرفت. این خودرو از نظر برخی خطوط روی بدنه به SUV اشرافی XC90 ولوو و همچنین سدانS90 این کمپانی شباهت دارد. انتظار می‌رود فضای داخلی XC400 نیز بسیار لذت‌بخش و نمادی از هنر سوئدی باشد.

ولوو XC40 5 - ولوو XC40 در این سال رونمایی می‌شود

به نظر نمی‌رسد ولوو تنها به این مدل از سری ۴۰ بسنده کند. Autocar می‌گوید:

ولوو قصد دارد یک خودرو با نام V40 از سری استیشن نیز روی پلتفرم CMA تولید کند و بازگشت سدان مدل S40 هم دور از انتظار نخواهد بود.

ولوو در این سال از مدل بازطراحی شده‌ی XC60 نیز رونمایی خواهد کرد. هنریک گرین، رئیس مرکز تحقیق و توسعه‌ی ولوو در گفتگو با Autocar در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۷ گفت:

XC60 پرفروش‌ترین خودروی ما در اروپا، چین و آمریکا است. این محصول سود چشمگیری برای ما داشته، ازاین‌رو تولید آن از همه لحاظ برای ما حیاتی است. مدل جدید XC60 یک خودروی شگفت‌انگیز است و گامی روبه‌جلو محسوب می‌شود.

ولوو XC40 6 - ولوو XC40 در این سال رونمایی می‌شود

انتظار می‌رود پس از معرفی XC60، خودروی بازطراحی شده‌ی V60 در کلاس استیشن و خودروی سدان S60 نیز به‌زودی رونمایی شوند. تمامی این خودروها از یک زبان طراحی زیبا و مشابه در اتومبیل‌های مدل XC90 ،S90 و V90 بهره می‌برند. ولوو قصد دارد در سال ۲۰۱۹ اولین خودروی تمام الکتریکی خود را روی پلتفرم CMAA روانه‌ی بازار کند.

منبع AUTOCAR MOTORTREND

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.