میتسوبیشی اکلیپس؛ این بار در هیبت یک کراس اوور

میتسوبیشی رسما اعلام کرد کراس‌اور آینده‌ی این کمپانی «اکلیپس کراس» (Eclipse Cross) نام خواهد داشت.میتسوبیشی به‌صورت رسمی اعلام کرد که کراس‌‌اوور جدید این کمپانی Eclipse Cross نام خواهد داشت. بر اساس بیانیه‌ی میتسوبیشی، با توجه به اینکه فرم بدنه‌ی این کراس‌اوور شباهت زیادی به خودروهای کوپه دارد، ایده‌ی نام‌گذاری آن نیز از مدل مشهور کوپه دو در این کمپانی یعنی اکلیپس گرفته شده است. هرچند در ادامه‌ی نام‌گذاری این خودرو از عبارت Cross استفاده شده است؛ اما در واقع می‌توان گفت یک کراس‌اور کاربردی است.

میتسوبیشی اکلیپس 6 - میتسوبیشی اکلیپس؛ این بار در هیبت یک کراس اوور

تصاویر منتشرشده توسط میتسوبیشی نشان از روح اسپرت این کراس‌اوور دارند. بر اساس این تصاویر، می‌توان گفت طراحی این خودرو برگرفته از طرح مفهومی XR-PHEV II است که دو سال پیش در نمایشگاه خودروی ژنو به نمایش درآمد. هرچند اکلیپس کراس نسبت به کانسپت یادشده تغییراتی داشته است؛ اما هنوز فرم کلی جلوپنجره، خطوط طراحی جانبی، چراغ‌های عقب و طراحی شیشه‌ی عقب این خودرو مشابه کانسپت XR-PHEV II است.

میتسوبیشی اکلیپس 1 - میتسوبیشی اکلیپس؛ این بار در هیبت یک کراس اوور

هرچند ممکن است دیدن اسم یکی از بهترین کوپه‌های اسپرت ژاپنی روی این کراس‌اور اسپرت کوچک، به مذاق برخی از دوست‌داران این خودرو خوش نیاید؛ اما ارائه‌ی نسخه‌ی دو دیفرانسیل و قوی‌تر از این کراس‌اوور توسط میتسوبیشی، می‌تواند به مفهوم این اسم نزدیک‌تر باشد.

میتسوبیشی اکلیپس 2 - میتسوبیشی اکلیپس؛ این بار در هیبت یک کراس اوور

میتسوبیشی اکلیپس 3 - میتسوبیشی اکلیپس؛ این بار در هیبت یک کراس اوور

میتسوبیشی اکلیپس 4 - میتسوبیشی اکلیپس؛ این بار در هیبت یک کراس اوور

منبع AUTOBLOG

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.