بررسی تخصصی کیا ریو هاچ بک مدل 2018 (Kia Rio hatchback )

کیا ریو هاچ بک مدل ۲۰۱۸ اولین بار در ماه های قبل رونمایی شد .در نمایشگاه هایی همانند پاریس و ژنوو که نشان داد کیا ریو خودرویی است که آمادگی جهانی شدن را دارد.کیا ریو هاچ بک نزدیک به ۵ سال بود که فیس لیفت نشده بود که امسال با یک فیس لیفت زیبا و پر از امکانات ایمنی و رفاعیی مواجه شد.

2017 Kia Rio5 122 876x535 - بررسی تخصصی کیا ریو هاچ بک مدل 2018 (Kia Rio hatchback )

کیا ریو هاچ بک مدل ۲۰۱۸ با توجه به رنج قیمتی بین ۱۵،۰۶۰ – ۲۱،۸۰۰  دلار و کلاس بدنه خود را در مقابل رقبایی همانند تویوتا یاریس هاچ بک،هوندا فیت  و فورد فیستا قرار می دهد. از نظر نوع بدنه ی خودرو کیا ریو ر در دسته خودرو های موتور جلو،  محور جلو با ظرفیت ۵ مسافر و دارای ۵ درب در کلاس  هاچ بک جای می گیرد.

کیا ریو هاچ بک دارای بدنه با طراحی جدید ،قوی تر،با   فاصله بین دو محور طولانی تر شده در حدود ۱۰ میلی متر  ،طول افزایش یافته ۱۵ میلی متر و ارتفاع نیز در حدود  ۵ میلی متر کاهش داشته است.این یعنی خودرویی پاییدار تر و بزرگتر.

2017 Kia Rio5 112 876x535 - بررسی تخصصی کیا ریو هاچ بک مدل 2018 (Kia Rio hatchback )

کیا ریو هاچ بک در مقایسه با نسل قبل خود در حدود  ۳۳٪ مقاوم شده است و این بدلیل استفاده از ورق های فولادی جدید با مقاومت بالاتر در بدنه است .این تغیر سبب شده است تا شما خودرویی امن تر داشته باشید که در کنار استفاده از سیستم های کمک رانندگی الکترونیکی مانند هشدار برخورد به جلو با تشخیص عابر پیاده و هشدار خروج از خط بخوبی در دسته خودرو های ایمن قرار خواهد گرفت و باید گفت که کیا دیگر یک خودروی سواری ارزان قیمت نیست.

2017 Kia Rio5 124 876x535 - بررسی تخصصی کیا ریو هاچ بک مدل 2018 (Kia Rio hatchback )

سیستم تعلیق و فرمان این خودرو به طور کامل به منظور افزایش راحتی و دینامیک رانندگی بازسازی شده است. رینگ خودرو نیز بروز شده و ۱۷ اینچی خواهد بود.

2017 Kia Rio5 116 876x535 - بررسی تخصصی کیا ریو هاچ بک مدل 2018 (Kia Rio hatchback )

در داخل کابین خودرو از آخرین نسل سیستم سرگرمی کیا استفاده می شود  که شامل یک صفحه نمایش لمسی پنج اینچی و سیستم صوتی استریو با شش بلندگو،صفحه نمایش هفت اینچی،رابط  اپل CarPlay و Android اتو ، پورت USB برای شارژ دستگاه های قابل حمل استفاده می شود.

1 نظر
  1. صلبوخی می گوید

    سلام خسته نباشید ببخشید قیمت همین ماشینو رو نگذاشتید قسطی هم میدید ۱۷تا جلو بدم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.