معرفی هیوندای اکسنت مدل 2018 (HYUNDAI ACCENT)

هیوندای اکسنت را در سال ۲۰۱۸ باید یک ساب کامپکت زیبا از این شرکت دانست.خودرویی با طراحی بروز و مدرن که در نسل جدیدش افزایش سایز داشته است و از امکانات ایمنی و رفاهی جدیدی بهره می برد.اولین رونمایی از این خودرو در نمایشگاه تورنتو بعمل آمد.

2018 hyundai accent toronto live - معرفی هیوندای اکسنت مدل 2018 (HYUNDAI ACCENT)

هیوندای اکسنت مدل ۲۰۱۸ را باید نسل پنج این خودرو دانست که در سه ماه سوم سال فروش آن به صورت رسمی آغاز می شودواین نسل بزرگتر از مدل های سال قبل است و  دارای موتور جدید با شتاب گیری بهتر است.خودرو عریض و طویل تر شده اما در عوض ارتفاعش با زمین کمتر شده است که بی شک موجب افزایش تعادل آیرودینامیکی آن می شود.

2018 hyundai accent toronto live 6 - معرفی هیوندای اکسنت مدل 2018 (HYUNDAI ACCENT)

با توجه به افزایش سایز گفته شده در بالا جای تعجب نیست که کابین خودرو نیز جادار تر و شیک تر باشد.نمای بیرونی این خودرو بسیار نزدیک به برادر بزرگترش النترا شده است.ابعاد هیوندای اکسنت ۲۰۱۸ به ترتیب شامل طول ۴۴۰۵ میلی متر،عرض ۱۷۲۹ میلی متر، ارتفاع ۱۴۶۰ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۵۰۰ میلی متر می شود.

2018 hyundai accent toronto live 1 - معرفی هیوندای اکسنت مدل 2018 (HYUNDAI ACCENT)

در طراحی بیرونی همانگونه که مشاهده می کنید جلو پنجره از نوع آبشاری با خطوط موازی کرومی است که از طراحی کلی ۶ ضلع بهره می برد.مه شکن های موجود در سپر نیز دارای حاشیه های کرومی است.چراغ های ال ای دی در بخش جلو و عقب به صورت سه بخشی طراحی شده اند.

2018 hyundai accent toronto live 2 - معرفی هیوندای اکسنت مدل 2018 (HYUNDAI ACCENT)

چراغ‌های عقب نیز بزرگ طراحی شده و تا نمای جانبی کشیده شده‌اند. قسمت‌های جلو و خطوط کناری شبیه هیوندایی النترای GT جدیدی است که هفته گذشته به بررسی آن در اروند پلاک پرداختیم.

2018 hyundai accent toronto live 3 - معرفی هیوندای اکسنت مدل 2018 (HYUNDAI ACCENT)

هیوندای اکسنت جدید دارای موتور ۱۶۰۰ سی سی ۴ سیلندر مجهز به گیربکس دستی یا اتوماتیک ۶ سرعته است و می تواند ۱۳۲ اسب بخار و گشتاور ۱۱۹ پوند بر فوت را به چرخ ها منتقل کند.یعنی ۱۰ اسب بخار و ۱۸ پوند بر فوت بیشتر از سال قبل!

2018 hyundai accent toronto live 7 - معرفی هیوندای اکسنت مدل 2018 (HYUNDAI ACCENT)

موتور دومی برای این خودرو در نظر گرفته شده است که دارای حجم ۱۴۰۰ سی سی با ۴ سیلندر است که علاوه بر توربو شارژ بودن دارای گیربکس ۷ سرعته دوکلاچ نیز است.

گالری تصاویر هیوندای اکسنت مدل ۲۰۱۸

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.