معرفی اوپل آمپرا E مدل 2017 (Opel Ampera-e)

اوپل آمپرا E خودرویی الکتریکی سفارشی برای بازارهای اوپاییست ،خودرویی که با توجه به قیمت ،کلاس و  الکتریکی بودن در مقابل خود شورلت بولت را می بینید.خودرویی برقی و مناسب برای بهره برداری های روزانه ی شهری که نه در دسته خودروهای قیمت پایین است و نه خودرو های فوق لوکس بلکه خودرویی دوست دار جهانی سبز است.خودرویی مدرن و برای قرن آینده.

Opel Ampera e 2017 1024 04 - معرفی اوپل آمپرا E مدل 2017 (Opel Ampera-e)

اوپل آمپرا E  دارای موتور الکتریکی ۲۰۱ اسب بخاری با قابلیت تولید گشتاور ۳۶۰ نیوتن برمتر است.این پیشرانه دارای باتری لیتیوم یون با ۶۰ کیلوات ساعت ظرفیت اتس که در مرکز و کف خودرو جای داده شده است.این باتری در زمان عالی فقط ۳۰ دقیقه به صورت کامل شارژ می شود و می تواند با یک بار شارژ کامل بین ۳۸۰ تا ۵۲۰ کیلومتر مسافت را طی کند.

Opel Ampera e 2017 1024 0d - معرفی اوپل آمپرا E مدل 2017 (Opel Ampera-e)

شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر اوپل آمپرا ای مدل ۲۰۱۷ در حدود ۳.۲ ثانیه است و می تواند به تاپ اسپید ۱۵۰ کیلومتر در ساعت دست یابد که برای خودروی برقی مناسب است.

Opel Ampera e 2017 1024 16 - معرفی اوپل آمپرا E مدل 2017 (Opel Ampera-e)

در داخل اتاق خودروی اوپل آمپرا E از صفحه نمایش ۱۰.۲ اینچی در کنار نرم افزار های اپل کار پلی و اندروید اتو استفاده شده است.التبه این خودرو دارای سیستم های چند رسانه ای زیادی است که شامل هات اسپات ،شارژ وایرلس،کنترل فرمان صوتی و غیره می شود.

 

گالری تصاویر اوپل آمپرا ای مدل ۲۰۱۷

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.