بررسی داچیا لوگان MCV استپ وی مدل 2018 (DaciaLogan MCV Stepway)

اگر به دنبال خرید خودرویی با مشخصات بالاتر از ساندرو هستید اما به حال هوای ساندرو علاقه دارید بی شک برای شما داچیا لوگان MCV استپ وی می تواند یک گزیته عالی باشد.خودرویی که در سال ۲۰۱۸ به صورت فیس لیفت قرار است وارد بازار شود و دارای قیمت های به ترتیب پایه / نیمه / فول آپشن  ۸۷۹۵/۶۹۹۵/۵۹۹۵ پوند است.این یعنی قیمت این خودرو در مدل فول فقط ۳۵ میلیون پای خریدار تمام می شود در حالی که مدل قدیمی این خودرو در ایران چیزی بیش از ۵۰ میلیون تومان را تجربه می کند.

Dacia Logan MCV Stepway 2018 1024 01 - بررسی داچیا لوگان MCV استپ وی مدل 2018 (DaciaLogan MCV Stepway)

داچیا لوگان MCV استپ وی دارای چهره ی بروزاست که شامل بروز رسانی چراغ  های جلو و عقب،جلو پنجرهی جدید،ورودی هوای پایین و زیر جلو پنجره است.

Dacia Logan MCV Stepway 2018 1024 04 - بررسی داچیا لوگان MCV استپ وی مدل 2018 (DaciaLogan MCV Stepway)

در بخش داخلی این خودرو علاوه بر بروز رسانی های ظاهری از کیفیت مواد بکار  رفته بالاتری برخوردار است و از صندلی ها و چیدمان لوازم به صورت ارگونومی تر بهرمند است.فرمان جدید و دارای طراحی ۴ پر است و دریچه های هوای خروجی برای کولر دارای نوار کرومی به دور خود هستند.

Dacia Logan MCV Stepway 2018 1024 0b - بررسی داچیا لوگان MCV استپ وی مدل 2018 (DaciaLogan MCV Stepway)

علاوه بر همه گفته ها این خودرو دارای تجهیزات ایمنی و رفاهی جدیدی همانند صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی ،خروجی ۱۲ ولت ،رادیو دیجیتال ،سیستم کمک هیل و دوربین دنده عقب است.

Dacia Logan MCV Stepway 2018 1024 02 - بررسی داچیا لوگان MCV استپ وی مدل 2018 (DaciaLogan MCV Stepway)

از نظر فنی باید گفت داچیا لوگان MCV استپ وی مدل ۲۰۱۸ دارای موتور TCe  با حجم ۸۹۸ سی سی است که می تواند ۹۰ اسب بخار نیرو تولید کند.مصرف سوخت در داچیا لوگان MCV جدید در حدود ۴.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. و شتاب آن ۱۴.۲ ثانیه است و رقم زیاد مناسبی برای این خوددور نیست.

گالری تصاویر داچیا لوگان MCV استپ وی مدل ۲۰۱۸

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.