رنج روور وِلار، خلأ بین ایوک و اسپرت را پر می ‌کند

لندروور قرار است در نمایشگاه خودروی ژنو در این ماه، از خودروی جدید خود رونمایی کند. این خودرو که ولار نام دارد، خلأ بین رنج‌روورهای ایوک و اسپرت را پر می‌کند.

چهارمین عضو از خانواده‌ی رنج‌روور، ولار نام دارد که تقریباً قبل از رونمایی آن در نمایشگاه خودروی ژنو، معرفی شده است.

این خودرو که نام آن برگرفته‌ از اولین سری رنج‌روور تولیدی در دهه‌ی ۶۰ است، خلاء کنونی بین رنج‌روور ایوک (با حداقل قیمت ۴۱ هزار دلار) و خودروی بزرگ‌تر، رنج‌روور اسپرت (با حداقل قیمت ۶۵۵ هزار دلار)، در این برند را پر می‌کند.

درحالی‌که هنوز قیمتی برای این خودرو تعیین نشده است، اگر لندروور با قیمت حدوداً ۵۰ هزار دلار برای ولار موافقت کند، محصول جدید آن‌ها می‌تواند رقیبی قدرتمند برای پورشه ماکان و شاید بی‌ام‌و X4 و X6 باشد.

رنج روور وِلار 1 - رنج روور وِلار، خلأ بین ایوک و اسپرت را پر می ‌کند

تنها عکس منتشرشده از ولار، تصویری از پشت خودرو با چراغ‌های عقب افقی، سقف پانوراما و صفحه‌نمایش خودرو است. در این تصویر بیش از سه‌چهارم از سقف خودرو با شیشه پوشانده شده است.

گری مک گاورن، طراح ارشد لندروور، معمولاً صفات ممتازی را برای هر مدل جدید در نظر می‌گیرد:

ما ولار را یک رنج‌روور پیشرفته و مدرن می‌نامیم. این خودرو بُعد جدیدی از جلوه، مدرنیته و اشرافیت را به این برند آورده است. رنج‌روور ولار همه‌چیز را تغییر می‌دهد.

رنج روور وِلار 2 - رنج روور وِلار، خلأ بین ایوک و اسپرت را پر می ‌کند

درحالی‌که نکته‌ی دیگری در مورد ولار منتشر نشده است، کاملاً مشهود است که این خودرو از پلتفرم آلومینیومی جگوار F-Pace بهره خواهد برد و به‌ جای توجه به قابلیت‌های آفرود، بر عملکرد آن تمرکز شده است.

گفته می‌شود که ولار از ترکیبی از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر و ۶ سیلندر موجود در ایوک و یا پیشرانه‌ی قدرتمند ۸ سیلندر موجود در رنج‌روور اسپرت و شاید هم مدل هیبریدی آن استفاده خواهد کرد.

لندروور می‌گوید که اطلاعات بیشتر را در تاریخ ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ منتشر می‌کند.

منبع CARSCOOPS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.