گزارش تصویری کامل از نمایشگاه خودرو اهواز (International Auto Show in Ahvaz)

نمایشگاه خودرو اهواز از دیروز آعاز شده و تا ۱۰ اسفند ادامه دارد.با حضور در این نمایشگاه شما می توانید بهترین محصولات سه شرکت بزرگ ایران خودرو و سایپا و همچنین مدیران خودرو را از نزدیک مشاهده و بررسی کنید.همچنین شرایط فروش های خاص و ویژه برای خریداران در نمایشگاه برقرار است.فکر می کنم امسال شرکت سایپا از سایر رقبای خود فعال تر بود و سالن در اختیار این شرکت از تنوع بیشتر و البته جدید تر بهره مند بود.هر چند اگر ایران خودرو محصولاتی مانند پژو ۲۰۰۸ و سایر پژو های خود را به نمایشگاه می آورد نظر ما تغییر می کرد.

20170226 175513 - گزارش تصویری کامل از نمایشگاه خودرو اهواز (International Auto Show in Ahvaz)

گروه خودروسازی سایپا در دوازدهمین نمایشگاه خودرو و اولین نمایشگاه ماشین آلات سنگین حمل و نقل، راهسازی و صنعت دیزل اهواز در استان خوزستان حضور یافته است

گروه خودرو سازی سایپا با هدف ارایه آخرین دستاوردها و توانمندی ها در دوازدهمین نمایشگاه خودرو و اولین نمایشگاه ماشین آلات سنگین حمل و نقل، راهسازی و صنعت دیزل اهواز در استان خوزستان حاضر و آخرین محصولات خود را معرفی خواهد کرد.

براساس این گزارش گروه خودروسازی سایپا با دارا بودن ۱۲۰۰ متر فضا در این نمایشگاه محصولات متنوع خود را به معرض نمایش گذاشته تا هموطنان استان خوزستان بتوانند از نزدیک، بیشتر با محصولات سایپا آشنا شوند.

بر این اساس گروه سایپا در این نمایشگاه با همکاری انجمن صنفی نمایندگان استان خوزستان و جمعی از نمایندگی های منتخب و برتر این استان در فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا، اقدام به ارائه محصولات جدید خود کرده است.

در این نمایشگاه ۱۵ مدل از محصولات جدید گروه سایپا از جمله گروه سیتروئن(C4و C6)، گروه برلیانس( H220,H230,H320وH330)، گروه رنو(ساندرو اتومات، ساندرو دنده ای، ساندرو استپ وی و پارس تندر)، گروه ایکس ۲۰۰( ساینا و تیبا) ، گروه چانگان(CS35,CS75و EADO XT) ، پادرا و وانت ریچ در معرض نمایش قرار گرفته شده است.

از طرف دیگر بزرگترین شرکت خودروساز کشور یعنی ایران خودرو توسط نمایندگی های خود با نمایش محصولاتی همچون پژو ۵۰۸، سوزوکی گرند ویتارا فیس لیفت در نمایشگاه حضور یافته است.

یکی دیگر از سالن ها در نمایشگاه خودروی اهواز مربوط به  شرکت مدیران خودرو  بود.مدیران خودرو با نمایش آخرین محصولات برند چری در نمایشگاه وارد شده است. نمایشگاه خودرو اهواز از هفتم تا ۱۰ اسفند ماه در محل نمایشگاه بین المللی نمایشگاه های خوزستان در ساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرای علاقمندان است.

نمایشگاه خودرو اهواز (International Auto Show in Ahvaz)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.