10 خودروی برتر با قابلیت اطمینان بالا در سال 2017 (Top 10 cars with high reliability)

بررسی های انجام گرفته در مورد ۱۰ خودروی برتر از نظر قابلیت اطمینان توسط جی دی پاور در آمریکا مشکلات تجربه شده توسط مالکان اولیه‌ی خودروهای مدل ۲۰۱۴ را در ۱۲ ماه گذشته تخمین زده است.قابلیت اطمینان کلی توسط شماری از مشکلات تجربه شده به ازای هر ۱۰۰ خودرو تعیین شده و امتیاز پایین‌تر نشان دهنده‌ی کیفیت بالاتر است.امسال امتیاز متوسط کلی ۱۵۶ PP100 بوده که اندکی بالاتر از متوسط ۱۵۲ PP100 سال گذشته است.

اما کدام خودروساز در سال ۲۰۱۷ بیش از سایرین قابل‌اعتماد بوده است؟

۱۰. جگوار

Top 10 cars with high reliability in 2017 7 - 10 خودروی برتر با قابلیت اطمینان بالا در سال 2017 (Top 10 cars with high reliability)

در سال ۲۰۱۶ جگوار در این مطالعه شرکت داشت اما به علت تعداد محدود در رتبه‌بندی حضور نیافت. هرچند امسال این خودروساز انگلیسی با امتیاز ۱۴۴ در رتبه‌ی دهم قرارگرفته است.

در چند سال گذشته جگوار با ارائه‌ی چندین مدل سبد محصولات خود را گسترش داده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سدان XE و شاسی‌بلند اف پیس اشاره کرد.

۹. هوندا

Top 10 cars with high reliability in 2017 6 - 10 خودروی برتر با قابلیت اطمینان بالا در سال 2017 (Top 10 cars with high reliability)

طبق معمول هوندا در بین ۱۰ خودروساز قابل‌اعتماد قرار دارد و امسال نیز این قاعده تغییری نکرده است. با امتیاز ۱۴۳ PP100 هوندا با چند پله افت به رده‌ی نهم رسیده است. در سال گذشته هوندا با امتیاز ۱۲۶ رتبه‌ی هفتم را کسب کرده بود.

کمک کننده‌ی هوندا در این بخش مدل سیویک است که به‌صورت مشترک در سگمنت خودروهای کامپکت رده‌ی دوم را به دست آورده است. هوندا ریجلاین بیشترین امتیاز را در کلاس پیکاپ های میدسایز به دست آورده و پایلوت نیز به‌صورت مشترک در بخش شاسی بلندهای میدسایز به رتبه‌ی دوم دست یافته است.

۸. شورولت

Top 10 cars with high reliability in 2017 5 - 10 خودروی برتر با قابلیت اطمینان بالا در سال 2017 (Top 10 cars with high reliability)

همانند هوندا، شورولت نیز عموماً در بین ۱۰ برند برتر این لیست قرار می‌گیرد و امسال نیز با امتیاز ۱۴۲ در رتبه‌ی هشتم قرار گرفته است. سال پیش شورلت رده‌ی ششم را در دست داشت که درست همانند امسال یک رتبه بالاتر از هوندا بود؛ اما یکی از مدل‌های شورولت که باعث بهبود رتبه‌ی آن شده سونیک است که در بخش خودروهای کوچک رتبه‌ی اول را به دست آورده است. شورلت مالیبو در بخش خودروهای میدسایز به‌صورت مشترک دوم شده و کامارو نیز در بخش خودروهای اسپورت میدسایز اول شده است. با اینکه شورولت سیلورادو HD در بخش پیکاپ های بزرگ هوی دیوتی رتبه اول را به دست آورده اما سیلورادوی استاندارد در کلاس پیکاپ های بزرگ لایت دیوتی رتبه‌ی سوم را کسب کرده است.

۷. ب‌ام‌و

Top 10 cars with high reliability in 2017 4 - 10 خودروی برتر با قابلیت اطمینان بالا در سال 2017 (Top 10 cars with high reliability)

اگرچه ب‌ام‌و خیلی بهتر از آئودی عمل می‌کند اما هنوز هم پشت سر رقیب اصلی خود یعنی مرسدس بنز قرار دارد. آئودی امتیاز ۱۵۳ PP100 را به دست آورده درحالی‌که ب‌ام‌و با امتیاز ۱۳۹ PP100 در رتبه‌ای بالاتر قرار دارد. عملکرد ب‌ام‌و در سال ۲۰۱۷ بهبود یافته است. سال گذشته ب‌ام‌و با امتیاز ۱۴۲ رتبه‌ی چهاردهم را به دست آورده بود. هیچ‌کدام از محصولات ب‌ام‌و در کلاس‌های مختلف موفق به کسب یکی از رتبه‌های اول تا سوم نشده‌اند.

۶. هیوندای

Top 10 cars with high reliability in 2017 3 - 10 خودروی برتر با قابلیت اطمینان بالا در سال 2017 (Top 10 cars with high reliability)

خودروساز کره‌ای هیوندای بیشترین بهبود را در این لیست داشته که بخش اعظم آن به دلیل نوسازی محصولات خود در سالیان اخیر است. هیوندای که با امتیاز ۱۳۳ به رتبه‌ی ششم مطالعه‌ی امسال رسیده نسبت به رتبه‌ی نوزدهم سال گذشته بهبود چشمگیری را نشان می‌دهد. سوناتای محبوب در بخش خودروهای میدسایز رتبه‌ی دوم را به دست آورده و توسان نیز در کلاس شاسی بلندهای کوچک موفق به کسب مقام سوم شده است.

۵. مرسدس بنز

Top 10 cars with high reliability in 2017 2 - 10 خودروی برتر با قابلیت اطمینان بالا در سال 2017 (Top 10 cars with high reliability)

یک‌بار دیگر مرسدس بنز با امتیاز ۱۳۱ بالاتر از ب‌ام‌و قرار گرفته است. این خودروساز آلمانی سال ۲۰۱۶ با امتیاز ۱۳۵ در رتبه‌ی دوازدهم قرار گرفته بود. مرسدس بنز GLK کلاس در بخش شاسی بلندهای لوکس کامپکت بیشترین امتیاز را به دست آورده است. مدل‌های C و E کلاس نیز در کلاس‌های مربوطه‌ی خود رتبه‌ی دوم را به دست آورده‌اند.

۴. بیوک

Top 10 cars with high reliability in 2017 1 - 10 خودروی برتر با قابلیت اطمینان بالا در سال 2017 (Top 10 cars with high reliability)

بیوک همچنان به عنوان خودروساز آمریکایی قابل‌اعتماد انجام‌وظیفه می‌کند. امسال بیوک با یک رتبه افت نسبت به سال پیش رده‌ی چهارم را به دست آورده و امتیاز ۱۲۶ را به دست آورده است.

این امتیاز نسبت به امتیاز ۱۰۶ سال پیش افزایش قابل‌توجهی را نشان می‌دهد.

بیوک ورانو به‌طور مشترک در رتبه‌ی دوم سگمنت خودروهای کامپکت قرار گرفته و مدل لاکراس نیز پس از تویوتا آوالون در رده‌ی دوم خودروهای بزرگ جای گرفته است.

بیوک انکور نیز در بخش شاسی بلندهای کوچک موفق به کسب رده‌ی دوم شده است.

۳. تویوتا

Top 10 cars with high reliability in 2017 9 - 10 خودروی برتر با قابلیت اطمینان بالا در سال 2017 (Top 10 cars with high reliability)

تویوتا با امتیاز ۱۲۳ سومین خودروساز قابل‌اعتماد سال ۲۰۱۷ است. همانند بیوک، تویوتا نیز با افزایش مشکلات در خودروهای خود مواجه بوده زیرا در سال پیش امتیاز ۱۱۳ را به دست آورده بود.

تویوتا چندین محصول خوش‌نام دارد که در کلاس‌های مختلف رتبه‌های بالایی را به دست آورده‌اند. این خودروها شامل پریوس، کمری، آوالون، پریوس v، FJ کروزر، ونزا و سی نا هستند.

۲. پورشه (مشترک)

Top 10 cars with high reliability in 2017 8 - 10 خودروی برتر با قابلیت اطمینان بالا در سال 2017 (Top 10 cars with high reliability)

سال پیش پورشه با امتیاز ۹۷ در رده‌ی دوم قرار گرفت و از دست‌یابی به رتبه‌ی اول بازماند زیرا قابل‌اعتمادترین خودروساز سال پیش امتیاز ۹۵ را کسب کرده بود.

هرچند امسال این ژرمنی خوش‌نام به‌طور مشترک در رتبه‌ی اول قرار گرفت و به ازای هر ۱۰۰ خودرو دارای ۱۱۰ مشکل بود. هیچ محصولی از پورشه در کلاس‌های مختلف در بین سه مدل اول قرار ندارد اما کاین در کلاس شاسی بلندهای لوکس میدسایز رتبه‌ی سوم را به دست آورد.

۱. لکسس (مشترک)Top 10 cars with high reliability in 2017 10 - 10 خودروی برتر با قابلیت اطمینان بالا در سال 2017 (Top 10 cars with high reliability)

10 - 10 خودروی برتر با قابلیت اطمینان بالا در سال 2017 (Top 10 cars with high reliability)

برای ششمین سال پیاپی لکسس در رتبه‌ی اول مطالعه‌ی میزان اطمینان جی دی پاور قرار گرفت. البته امسال لکسس به‌طور مشترک با پورشه این عنوان را کسب کرده است. خودروهای متعدد لکسس در رتبه‌های اول قرار گرفته‌اند که شامل ES، GS و RX هستند. مدل GX نیز موفق به کسب رتبه‌ی دوم شده است.

امیدواریم ۱۰ خودروی برتر ما توانسته باشد اطلاعات شما را بالا ببرد !

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.