بی ام و سری 8 کوپه سال آینده به بازار عرضه می‌شود

بی‌ام‌و به تازگی خبر از بازگشت کوپه‌ی لوکس و اسپرت سری ۸ داده است که برای رقابت با مرسدس بنز اس کلاس کوپه به بازار عرضه می‌شود.

یک سال پس از ثبت چند نام تجاری بالاخره با تایید رسمیبی‌ام‌و، کوپه‌ی قدرتمند و لوکس سری ۸ مجدد تولید و به بازار عرضه خواهد کرد. این خودرو برای عرضه به بازار در سال آینده‌ی میلادی برنامه‌ریزی شده است.

طبق اخبار منتشر شده بی‌ام‌و نمونه‌ی اولیه‌ی سری ۸ را دو هفته‌ی بعد و در رویداد Concorso d’Eleganza Villa d’Este رونمایی خواهد کرد. در همین راستا نیز غول خودروسازی باواریا تصویری از شمایل کلی خودرو منتشر کرده است که انتظار برای مشاهده‌ی آن را بسیار سخت می‌کند. طبق این تصویر با خودرویی کشیده، عضلانی و مجلل مواجه هستیم که شکوه و وقار متفاوتی را در قیاس با محصولات بی‌ام‌و به همراه خواهد داشت.

بی ام و سری ۸

هارالد کروگر مدیر بی‌ام‌و طی بیانیه‌ای و در خصوص سری ۸ گفت:

بی‌ام‌و سری ۸ طبق سنت ما و به عنوان خودروی کوپه لوکس و اسپرت توسعه یافته است و جایگاه ویژه‌ای در بین محصولات ما خواهد داشت. این خودرو به خوبی توانایی ما در تولید محصولات لوکس را به نمایش خواهد گذاشت و جایگاه بی‌ام‌و در این بخش از بازار را ارتقا می‌دهد. بی‌ام‌و سری ۸ کوپه نماد کاملی از خودروی اسپرت و لوکس خواهد بود.
پیش‌بینی می‌شود که نسخه‌ی کوپه‌ی سری ۸ انتهای سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شود و پس از مدت کوتاهی نیز نسخه‌ی روباز آن به فروش رسد. همچنین می‌توان انتظار نسخه‌ی قدرتمند‌تر M را نیز داشت.

بی‌ام‌و به احتمال قوی از پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر رولزرویس نیز در سری ۸ بهره ببرد. با توجه به این حقیقت که سری ۸ در واقع نسخه‌ی کوپه‌ی سری ۷ بوده و به رقابت با مرسدس بنز اس کلاس کوپه خواهد پرداخت، پس برچسب قیمت پایینی را نیز به همراه نخواهد داشت. به گفته‌ی برخی منابع این خودرو با قیمت ۱۶۵ هزار دلار به بازار عرضه خواهد شد.

منبع THETRUTHABOUTCARS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.