معرفی مینی کانتریمن پلاگین هیبرید مدل 2017 (Mini Countryman Plug-in Hybrid )

مینی کانتریمن پلاگین هیبرید را باید جدید ترین خودرو در بخش کراس اورر های سایز کوچک دانست.خودرویی که از سال ۲۰۱۰ تا کنون بروز نشده بود.اما این مدل در سال ۲۰۱۷ در همه مدل ها بروز شد و نسل دوم محسوب می شود.

Mini Countryman Plug in Hybrid 2017 800 01 - معرفی مینی کانتریمن پلاگین هیبرید مدل 2017 (Mini Countryman Plug-in Hybrid )

این شرکت در سال جدید بعد از رونمایی از مدل های بنزینی و گازوئیل سوز اقدام به رونمایی از مدل مینی کانتریمن پلاگین هیبرید کرد.خودرویی با موتور سه سیلندر و دارای حجم موتور ۱۵۰۰ سی سی که توربوشارژ است و می تواند خروجی معادل ۱۳۶ اسب بخار و گشتاور ۲۲۰ نیوتن بر متر تولید کند.

Mini Countryman Plug in Hybrid 2017 800 62 - معرفی مینی کانتریمن پلاگین هیبرید مدل 2017 (Mini Countryman Plug-in Hybrid )

برای مینی کانتریمن پلاگین هیبرید یک موتور برقی ۶۵ کیلواتی در نظر گرفته شده است که می تواند نزدیک به ۸۸ اسب بخار تولید کند که با موتور بنزینی در حالت ترکیبی به مجموع قدرت خروجی ۲۲۴ اسب بخار می رسد.می بینید که این خودرو چقدر پیشرفت کرده است و این قدرت برای این کلاس بدنه خودرو بسیار زیاد است .

Mini Countryman Plug in Hybrid 2017 800 89 - معرفی مینی کانتریمن پلاگین هیبرید مدل 2017 (Mini Countryman Plug-in Hybrid )

مصرف سوخت مینی کانتریمن پلاگین هیبرید در هر ۱۰۰ کیلومتر معادل ۲.۱ لیتر است پس این خودرو یک دوستدار محیط زیست است.شتاب رسیدن مینی کانتریمن پلاگین هیبرید جدید به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در حدود ۶.۸ ثانیه خواهد بود. از نکات مثبت در این خودرو دارا بودن مدل فول چهار چرخ محرک است که از فناوری موسوم به E-DRIVE بهره می برد.

Mini Countryman Plug in Hybrid 2017 800 53 - معرفی مینی کانتریمن پلاگین هیبرید مدل 2017 (Mini Countryman Plug-in Hybrid )

باتری استفاده شده در مینی کانتریمن پلاگین هیبرید از نوع ۷.۶ کیلوات در ساعت است و در حالت کاملا برقی قدرت جابه جایی خودرو در مسافت ۴۲ کیلومتر را دارد.

Mini Countryman Plug in Hybrid 2017 800 85 - معرفی مینی کانتریمن پلاگین هیبرید مدل 2017 (Mini Countryman Plug-in Hybrid )

شارژ کردن این خودرو برای رسیدن به ۱۰۰ درصد شارژ باتری ۳ ساعت زمان لازم دارد و در حالت ترکیبی می تواند مجموعا ۵۰۰ کیلومتر مسافت را طی کند.قیمت این خودرو ۲۶۰۰۰ دلار اعلام شده است.

 

گالری تصاویر کانتریمن پلاگین هیبرید مدل ۲۰۱۷

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.