افزایش فروش موتورسیکلت های بی ام و

فروش موتورسیکلت‌های بی‌ام‌و در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۷ رشد ۵.۵ درصدی داشته است.بخش تولید موتورسیکلت کمپانی بی‌ام‌و که با نام بی‌ام‌و موتوراد شناخته می‌شود، در ابتدای سال ۲۰۱۷ شروع قدرتمند و موفقی داشته است. این شرکت آلمانی تولیدکننده‌ی موتورسیکلت، توانسته است فروش خود در سال جدید را به میزان ۵.۵ درصد افزایش دهد.

بی‌ام‌و در سه‌ماهه‌ی نخست سال جدید تاکنون موفق به فروش ۳۵ هزار و ۶۳۶ دستگاه موتورسیکلت شده است که از این تعداد، ۱۸ هزار و ۲۶۵ دستگاه، یعنی چیزی در حدود نیمی از موتورسیکلت‌ها در ماه مارس به فروش رفته‌اند که چنین آمار فروشی در مقایسه با ماه مارس سال ۲۰۱۶، رشد ۱۰.۹ درصدی نشان می‌دهد.

گرچه گروه بی‌ام‌و تنها آمار فروش در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۷ را  منتشر کرده است و اطلاعاتی از نقش بازارهای مختلف و مدل‌های مختلف این شرکت در این آمار فروش وجود ندارد؛ اما به‌طور قطع می‌توان حدس زد که مدل G310R نقش مهمی در افزایش فروش این برند باواریایی ایفا کرده است.

موتورسیکلت های بی ام و - افزایش فروش موتورسیکلت های بی ام و

در این بین، موردی که منتظر دیدن نتایج آن هستیم، عملکرد بی‌ام‌و موتوراد در بازار ایالات متحده‌ی آمریکا است؛ جایی که این کمپانی عملکرد چندان موفقی در سال جدید از خود نشان نداده است. برندهای گران‌قیمت موتورسیکلت همانند بی‌ام‌و، دوکاتی و KTM معمولا چندان تحت تأثیر بحران‌های اقتصادی قرار نمی‌گیرند، چون تجارت و کسب درآمد برای مشتریان این شرکت‌ها کار سختی نیست؛ اما کاهش تقاضا برای موتورسیکلت در ایالات متحده، باعث شده است  حتی این برندها نیز در این بازار متحمل ضرر شوند.

همچنین درحالی‌که بالاترین آمار فروش موتورسیکلت‌های بی‌ام‌و را مدل‌های R1200GS، R1200RT و K1600 تشکیل می‌دهند؛ پیش‌بینی می‌شود که موتورسیکلت‌هایی با حجم پیشرانه‌ی کمتر، در آینده نقش مهمی در آمار فروش این کمپانی آلمانی داشته باشند.

منبع ASPHALTANDRUBBER

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.