هیوندای N i30 جدید در پیست نوربرینگ تست شد

هیوندای N i30 خودرویی آماده برای رقابت در مسابقات خودرو و در کلاس موتور های ۲.۰ لیتری توربوشارژ است.خودرویی با گیربکس شش سرعت دستی برای عملکرد بهتر در دان و آپ شیفت در زمان رقابت.هیوندای N i30 جدید علاوه بر اضافه شدن ترمز مسابقه ای و لاستیک اسپرت به  شکاف های ورودی هوای جلو جدید و اسپویلر عقب برای افزایش قدرت آیرودینامیکی مجهز  شده است.

hyundai i30 n prototype - هیوندای N i30 جدید در پیست نوربرینگ تست شد

بعد از برف بازی هیوندای i30 N در زمستان سال گذشته که در کشور سوییس انجام شد، هیوندای i30 N راهی پیست نوربرینگ  شده تا تست های جاده ای خودش را پشت سر بگذاره.هیوندای به دنبال بهبود عملکرد سیستم تعلیق و حالت های مختلف رانندگی با i30 N برای تطبیق حالت رانندگی با شرایط این جاده بود. بر اساس گفته ی رییس تحقیق و توسعه ی شرکت هیوندای، این مدل از هیوندای i30 N در مراحل پایانی تست و توسعه می باشد.

hyundai i30 n prototype 2 - هیوندای N i30 جدید در پیست نوربرینگ تست شد

هیوندای i30 N دارای پیشرانه ی ۲٫۰ لیتری مجهز به توربو شارژر و جعبه دنده ی ۶ سرعته ی دستی می باشد که به خوبی با پیشرانه ی این خودرو هماهنگ شده است. همچنین هیوندای اخبار منتشر شده مبتنی بر تولید ۲۵۵ اسب بخار توسط هیوندای i30 N را تایید کرده است، همچنین مدل های با بازدهی های بالاتر نیز در آینده قابل عرضه خواهد بود.

hyundai i30 n prototype - هیوندای N i30 جدید در پیست نوربرینگ تست شد

منبع: هیوندای

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.