مازراتی لوانته هیبرید بزودی (Maserati Levante Hybrid)

مازراتی لوانته هیبرید را باید اولین خودروی SUV هیبریدی این شرکت دانست،این ودرو به احتمال زیاد از موتور BITURBO با حجم  ۳.۸ لیتری V8 استفاده کند. که می تواند خروجی معادل  ۵۲۳ اسب بخار (۳۹۰ کیلووات) و ۵۲۴ پوند-فوت (۷۱۰ نیوتن متر) تولید کند.این مدل از خودرو به احتمال زیاد در حالت الکتریکی برد ۴۸ کیلومتری با استفاده از باتری ۱۶ کیلووات ساعتی لیتیوم یونی دارد.

2017 maserati levante first drive 1 - مازراتی لوانته هیبرید بزودی (Maserati Levante Hybrid)

این مدل که نخستین بار در نمایشگاه صنایع موتوری ۲۰۱۶ ژنو از آن رونمایی شد، ظاهر کلی مازراتی شباهت‌های زیادی با پورشه کاین دارد اما در عین حال از خصیصه‌های ایتالیایی منحصر به فرد خود نیز برخوردار است. جلو پنجره بزرگ و معروف مازراتی و چراغ‌های جلو باریک، دماغه خودرو را شکل داده‌اند و در عین حال چین و شکن‌های ظریف آن به خودرو ظاهری اسپورت بخشیده است. در نیمه عقب خودرو یک جداکننده سقف، شیشه عقب دارای شیب تند، سپر اسپورت و همین‌طور لوله اگزوز زیبا تعبیه شده است.

2017 maserati levante first drive 5 - مازراتی لوانته هیبرید بزودی (Maserati Levante Hybrid)

در داخل خودرو مازراتی ادعا می‌کند که از بهترین مواد اولیه استفاده خواهد شد که این شامل انتخاب از بین چرم باکیفیت همیشگی و نیز ابریشم مخصوص برای طراحی داخلی نیز می‌شود. آخرین نسل صفحه نمایش لمسی کنترل خودرو در مازراتی نیز در این مدل برای نخستین بار به کار گرفته خواهد شد که البته گفته می‌شود جای زیادی در خودرو اشغال خواهد کرد.  همه نسخه‌های این مدل دارای گیربکس اتوماتیک بوده و توزیع وزن در این خودرو به صورت ۵۰-۵۰ بین دو نیمه تقسیم شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.