بررسی فیات آرگو مدل 2018 (Fiat Argo)

ابوالفضل نوری :فیات آرگو خودرویی سبک،با فن آوری جدید ،دارای آسایش و عملکرد مناسب و بدنه ای اسپرت است.بیش از پنج کلمه را می توان در مورد این خودرو بیان کرد. این شرکت سعی کرده است که در بخش طراحی بدنه روی به سبک مدرنیته بی آورد.این خودرو دارای ظاهری شیک و زیبا است.

Fiat Argo 2018 800 aa - بررسی فیات آرگو مدل 2018 (Fiat Argo)

فیات آرگو قرار است با موتور های ۱۰۰۰ سی سی و ۱۳۰۰ سی سی و یک موتور قوی تر ۱۸۰۰ سی سی عرضه شود. همگی مدل ها دارای گیربکس‌ دستی یا بصورت آپشنال اتوماتیک هستند.

  • موتور ۱.۰ لیتری از نوع سه سیلندر با خروجی ۷۷ اسب بخار مجهز به گیربکس ۵ سرعته دستی است.
  • موتور ۱.۳ لیتری از نوع سه سیلندر با خروجی ۱۰۹ اسب بخار مجهز به گیربکس ۵ سرعته دستی است.
  • موتور ۱.۸ لیتری از نوع سه سیلندر با خروجی ۱۳۹ اسب بخار مجهز به گیربکس ۵ سرعته دستی است.

 

Fiat Argo 2018 800 03 - بررسی فیات آرگو مدل 2018 (Fiat Argo)

فیات آرگو خودرویی مدرن مناسب بر اساس نیاز های بازار به همراه طراحی و فن آوری جدید است که در کلاس بدنه ی هاچ بک جای دارد.در فیس جلو شما می توانید ورودی هوای بزرگ دو تکه مشکی رنگ را مشاهده کنید. چراغ های جلوی جدید از نوع ال ای دی است که با ترکیب سپر طراحی عضلانی دارد و خودرو را اسپرت کرده است.

Fiat Argo 2018 800 1a - بررسی فیات آرگو مدل 2018 (Fiat Argo)

 فاصله بین دو محور خودرو گسترده تر شده است و این بی شک سبب افزایش فضای کابین می شود.در عقب، چراغ طراحی تکه تکه و مدرن که به اصطلاح ترکیبی است دارد ،آرم FIAT به خوبی بزرگنمایی شده است و در وسط درب جای دارد.در زیر سپر عقب از دیفیوزر استفاده شده است که بیشتر جنبه قشنگی دارد.شکل و شمایل اسپرت شاید دلیل استفاده از این طرح است.سقف خودرو دارای شیب کم است و در انتها به یک اسپویلر لبه ای می رسد.

Fiat Argo 2018 800 58 - بررسی فیات آرگو مدل 2018 (Fiat Argo)

کابین خودرو نیز همانند نمای بیرونی به سمت اسپرت رفته است و استفاده از پدال های ورزشی و استیل در کنار فرمان سه پر نمنونه ای از این تمایل است.فرمانی که تمام دکمه های کروز و کنترل سیستم صوتی را در خود جای داده است.صفحه نمایش های استفاده شده از نوع ۷ اینچی است.خروجی های کانال تهویه مطبوع دارای طراحی زیبا هستند.در وسط از نوع دایره ای شکل و در کنار پنجره ها از نوع مستطیل با قابل کرومی است.

Fiat Argo 2018 800 24 - بررسی فیات آرگو مدل 2018 (Fiat Argo)

این خودرو از نظر ایمنی نیز چیزی از رقبای خود کم ندارد .فیات آرگو مدل ۲۰۱۸ به آپشن های ایمنی  نظیر دستیار پارک،صندلی ISOFIX، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)،کنترل کشش (TC)،کمک هیل،بدنه تقویت شده با فولاد تقویت شده است.

گالری تصویر خودروی فیات آرگو مدل ۲۰۱۸

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.