شرایط فروش BYD s۶ ویژه ماه مبارک رمضان

خودروسازی کارمانیا با توجه به همراهی مشتریان خود، طرح پیش فروش محصول BYDS۶ را به روز کرده و به مناسبت ماه مبارک رمضان برای مشتریان خود تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است.

خودروسازی کارمانیا،به عنوان شریک تجاری BYD در ایران شرایط جدیدی را برای عرضه محصول BYD S6 در نظر گرفته که با توجه به قوانین سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تحویل محصول به صورت خرید نقدی در مدت زمان  ۹۰ و ۱۲۰ روزه انجام خواهد شد.
لازم به ذکر است که محصول شاسی بلند کارمانیا تک دیفرانسیل و از موتور ۲۴۰۰۰ سی سی با جدید ترین نسل گیربکس اتوماتیک دوکلاچه با امکان تعویض دستی دنده بهره برده و با همکاری برخی از شرکت های آلمانی سیستم های ایمنی و رفاهی خاصی را در اختیار همراهان خود قرار می دهد، در این طرح مبلغ ١ میلیون تومان تخفیف در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
با توجه به زمان تحویل خودرو، خودروسازی کارمانیا سود مشارکت ۱۸، ۲۲ و ۲۴۴ درصدی را برای مشتریان در نظر گرفته و در کنار آن در صورت انصراف مشتری می تواند سود ۱۲ درصدی از شرکت دریافت نماید.
همچنین برای راحتی هرچه بیشتر همراهان کارمانیا، سه سال یا ۱۰۰۰ هزار کیلومتر خدمات پس از فروش رایگان با توضیحات اعلام شده در بخش گارانتی و مشروحه با بالاترین سطح کیفیت در نظر گرفته شده است.

مدارک مورد نیاز:

– کپی تمامی صفحات شناسنامه

– کپی پشت و روی کارت ملی

– ارائه پرداخت های مشخص شده در بخشنامه شرکت

– مدارک احراز سکونت برای شماره گذاری

پرداخت ها از طریق دستگاه های کارتخوان شرکت در نمایندگی ها یا واریز به حساب شرکت خودروسازی کارمانیا انجام می شود.

قیمت خودرو شامل مالیات بر ارزش افزوده به انضمام کلیه حقوق و عوارض قانونی متعلقه و بیمه شخص ثالث و شماره گذاری می باشد.

کلیه هزینه ها، مالیات ها، عوارض، بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه هایی که قانون پرداخت آن را بر عهده خریدار و مصرف کننده گذاشته است، بر اساس قوانین، نرخ ها و تعرفه های زمان ثبت نام محاسبه شده است. در صورت تغییر این قوانین، نرخ ها و تعرفه ها در زمان تحویل خودرو، مابه التفاوت از مشتری دریافت می گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.