استون‌ مارتین ونتیج رودستر با تیونینگ ACR

شرکت تیونینگ ACR، به‌تازگی کیت بدنه‌ی خاصی برای نسخه‌ی رودستر از استون‌ مارتین ونتیج ارائه کرده است که علاوه بر افزایش عرض خودرو، با رینگ‌های استثنائی وسن ارائه می‌شود.

به عقیده‌ی بسیاری از علاقه‌مندان خودروهای اسپرت، استون‌ مارتین ونتیج یکی از جذاب‌ترین مدل‌های دنیا محسوب می‌شود. مسلما نمونه‌ی بدون سقف (رودستر) این خودرو، جلب توجه بیشتری برای راننده‌ی آن به همراه خواهد داشت؛ اما استفاده از معدود نسخه‌های تیونینگ شده با بدنه‌ی متفاوت و رینگ‌های بزرگ، بسیار خیره‌کننده خواهد بود.

56a6ecbd 54d8 4721 93ae 4909c708f0d3 - استون‌ مارتین ونتیج رودستر با تیونینگ ACR

شرکت ACR پرفورمنس، سابقه‌ی خوبی در بهینه‌سازی خودروهای اسپرت و خصوصا محصولات استون‌مارتین دارد. جدیدترین شاهکار این برند، در توکیو رونمایی شده است و احتمالا خریداری از کشور ژاپن دارد. بدنه‌ی پهن این خودرو، به رنگ قرمز متالیک ارائه می‌شود و با رینگ‌های ۲۰ اینچ از برند معتبر وسن (Vossen) اتریش همراه شده است. فضای داخلی این خودرو هم پوششی از چرم قرمزرنگ دارد و در کنار قطعات فیبر کربن به رنگ سیاه، کنتراست زیبایی به وجود آورده است. سیستم تعلیق و فنربندی این نسخه از استون‌ مارتین ونتیج رودستر، با نمونه‌ای قابل تنظیم ساخت شرکت آیرکس آمریکا عوض شده است که کاهش ارتفاع حیرت‌انگیزی در اختیار راننده می‌گذرد. جزئیات فنی بیشتری از این پروژه‌ی شرکت ACR ارائه نشده است.

4aa4b3bd fc0a 4220 a8d6 cb0d66b0818a - استون‌ مارتین ونتیج رودستر با تیونینگ ACR

خودروی ونتیج، ارزان‌ترین محصول در سبد استون‌مارتین محسوب می‌شود. این مدل، یک پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی به حجم ۶ لیتر در اختیار دارد که ۵۶۵ اسب بخار قدرت و ۶۲۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نسخه‌ی استاندارد این خودرو، ظرف ۳.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت در اختیار می‌گذارد. قیمت مدل پایه از استون‌ مارتین ونتیج، ۱۰۶ هزار دلار است.

 

منبع CARSCOOPS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.