DS ۵ را با شرایط ویژه بخرید

شرایط فروش نقدی و اقساطی خودرو پرمیوم فرانسوی DS۵ از سوی آرین موتور تابان اعلام شد.

بنا به اعلام آرین موتور تابان، نماینده رسمی dsautomobiles فرانسه در ایران، خودرو پرمیوم و فرانسوی DS5 با شرایط متنوع نقدی و اقساطی به فروش می‌رسد.
در این طرح، قیمت این خودرو ۲۲۹ میلیون و ۶۰۰۰ هزار تومان بوده که در شرایط فروش نقدی با احتساب تخفیف ویژه به ۲۲۲ میلیون و ۷۱۲ هزار تومان می رسد. در شرایط فروش نقدی خودروها با تحویل ۱۵، ۳۰ و ۶۰ روزه تحویل داده می شوند که در شرایط تحویل ۶۰ روزه مبلغ پیش پرداخت ۶۶ میلیون و ۸۱۳ هزار تومان است.
همچنین امکان خرید اعتباری این خودرو با قیمت قطعی وجود دارد. در این شرایط، مبلغ پیش پرداخت یکی از موارد ۱۳۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ۸۰ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان خواهد بود که با اقساط ۱۴ ماهه بدون بهره و ۲۴ ماهه با بهره ۱۸ درصد به فروش می‌رسد.
در نهایت امکان خرید این سدان فرانسوی با پیش پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان و قیمت نهایی غیر قطعی وجود دارد. در این شرایط، پرداخت های بعدی دو چک به مبلغ ۴۰ و ۵۰ میلیون تومان بوده و تحویل خودروها از ۹۰ تا ۱۸۰ روز کاری خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیش تر و آگاهی از شرایط فروش جدید آرین موتور تابان می توانید بهhttp://www.dsautomobiles.ir/96-special-offer مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.