معرفی و مشخصات کامل پژو 2008 محصولی از شرکت ایکاپ منتشر شد

این کراس اوور فرانسوی در سال ۲۰۱۳ میلادی به بازار معرفی شد و نمونه فیس لیفت شده آن در سال ۲۰۱۶ با تغییراتی به ویژه در نمای جلوی ارائه گردید. فرم مشبک جلوپنجره نمونه فیس لیفت محسوس ترین تغییری است که ۲۰۰۸ جدید نسبت به نسخه اولیه به خود دیده است.

 در نمای دیگر، افزایش المان های براق و کرومی و البته شکل چراغ هایی LED عقب از دیگر تغییراتی هستند که اعمال شده است. پلتفرم به‌کار رفته در آن PF1 نام دارد که با خودروی پژو ۲۰۸ و ۳۰۱ مشترک است. خودروی مذکور علاوه بر کشور فرانسه در برزیل هم تولید میشود. ۲۰۰۸ با دو پیشرانه بنزینی ۱.۶ لیتری معمولی و توربو شارژ در اول سال روانه بازار خواهد شد. نمونه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر، توانایی تولید ۱۱۵ اسب بخار قدرت و نمونه ۱.۶ لیتری توربو شارژ توانایی تولید ۱۶۵ اسب بخار قدرت را دارند. موتور تنفس طبیعی با گیربکس پنج سرعته دستی و یا پنج سرعته خودکار روانه بازار خواهد شد در حالی که نمونه توربو شارژ فقط با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک عرضه میشود.

در داخل اتاق طرح صاف و افقی داشبورد این حس را که در کابینی جادارتر جای گرفته اید تقویت می‌کند. کابین این خودرو با پوششی از چرم آراسته شده و تریم مشکی پیانو و یک صفحه نمایشگر اطلاعات در آن خودنمایی می‌کنند. البته اینها تنها موارد برجسته طراحی آن نیستند، بلکه این کابین از فضایی کافی برای سرنشینان جلو و عقب برخوردار است که همین امر سبب ایجاد یک محیط راحت و کاربردی در آن شده است. نکته کلیدی که در پژو ۲۰۰۸ به چشم می آید راحتی این خودروست و این ویژگی با نوآوری هایی که در کابین آن صورت گرفته کاملا مشهود است؛ از جمله این موارد میتوان به موقعیت مناسب راننده در پشت فرمان و دسترسی آسان او به ابزار و ادوات موجود در داشبورد اشاره نمود.

9tmdbh0f1lfbksbfhkc - معرفی و مشخصات کامل پژو 2008 محصولی از شرکت ایکاپ منتشر شد

همچنین وجود یک صفحه نمایشگر لمسی در بخش میانی کنسول، به شما این امکان را میدهد که به راحتی به اطلاعات موجود در آن دسترسی داشته باشید. سیستم میرورلینک و اپل کارپلی – برای اتصال تلفن همراه به خودرو– هر دو از طریق نمایشگر ۷ اینچی لمسی موجود در خودرو قابل دسترسی است. با رفتن به سمت تیپ های گرانتر سطح امکانات افزایش می‌یابد وآپشن هایی همانند سقف پانورامیک و حجم بیشتر استفاده از روکش چرمی در اختیار خریدار قرار میگیرد. یکی دیگر از آپشن های مهم در ۲۰۰۸ ،سیستم گریپ‌کنترل است که آن را در خودروهای گران قیمت تر از ۲۰۰۸ دیده بودیم. بر اساس این سیستم با انتخاب نوع سطحی که راننده روی آن میراند، خودرو به صورت هوشمند سیستم حرکتی و پایدارکننده مناسب با آن مسیر را انتخاب مینماید. این محصول از سیستم ترمز فعال شهری، سیستم کمکی پارک و سراشیبی نیز بهره می‌برد.

کراس‌اوور خوش‌قیمت

با ترکیب نیرومندی، پختگی، کیفیت بالا و طراحی دقیق، پژو ۲۰۰۸ شاسی‌بلند کامپکت، یک تجربه منحصربفرد را به شما پیشنهاد می‌کند.

وقتی در صندلیِ راحت ‌ پژو ۲۰۰۸ می‌نشینید، i-Cockpit پژو را در چهارچوبی شیشه‌ای می‌یابید. فضاهای داخلی از طراحی مدرن و متناسبی برخوردارند که با استایل بیرونی ماشین همخوانی دارد. پانل ابزار که مجهز به دریچه‌هایی به شکل چشم‌گربه است، خطوط ایرودینامیک و گرافیکی را به هم می‌پیوندد. همه عناصر به‌کاررفته، نشانه‌هایی از دقتی در خود دارند که در همه جزئیات به‌کاررفته است. از میزان آراستگی قسمت مسافران شگفت‌زده می‌شوید؛ تنظیمات دقیق آن، مواد اولیه را با حسی قوی نمایش می‌دهند که همه از منحصربه‌فردهای نوع خودشان در ماشین‌های SUV هستند.

rgznru4bol0hju71ckk - معرفی و مشخصات کامل پژو 2008 محصولی از شرکت ایکاپ منتشر شد

طراحی پر شور و شوق

پژو ۲۰۰۸ شاسی‌بلند کامپکت یک حضور پرجرأت است. هم نوآورانه است و هم قدرتمند. خصوصیات خودروهای شاسی‌بلند را دارد و با قدرت و نیرومندی آراسته‌شده است. پهنای باله‌ها، خطوط عمودی جلوپنجره و زه‌ها، چهارچوب اصالت طرح بدنه را شکل می‌دهند و هم‌زمان موج خطوط اسپویلرها و تریم صندوق‌عقب به آن شکوه می‌بخشند. فناوری‌های متنوع موجود مانند ، اتصال‌های دیجیتال و امنیت، با حس شما ترکیب می‌شوند تا تجربه رانندگی منحصربه‌فرد و مسحورکننده‌ای خلق کنند.

zdstxo0uas640209es6a - معرفی و مشخصات کامل پژو 2008 محصولی از شرکت ایکاپ منتشر شد

ماجراجوی جاده‌ها

پژو ۲۰۰۸ جدیدِ شاسی‌بلند، با ظاهر پویایش شما را ترغیب می‌کند به سراغ ماجراجویی بروید. ظاهرقدرتمند و شخصیت پژو ۲۰۰۸ جدید شاسی‌بلند، مدیون چراغ‌های عقب « قرمز  مات » جدیدی است که از مدل GTi 308 وام گرفته‌شده است. جزئیات این خودرو، پشتوانه توانایی آن برای مواجهه با هر چیزی در انواع جاده‌ها است. فاصله بیشتر از زمین، نوار آب‌بندی پنجره، سازه سقف، تریم صندوق‌عقب و اسپویلرها، همه گواهی بر هویت باصلابتش هستند.

cewfgid6d610qabfjr2e - معرفی و مشخصات کامل پژو 2008 محصولی از شرکت ایکاپ منتشر شد

پیمان پژو ۲۰۰۸ با شما

وزن کمتر به نسبت رقبا و تقسیم درست آن، دو نقطه قوت پژو ۲۰۰۸ هستند. موتور THP165 را هم باید به این قابلیت‌ها افزود که برای هر نوع استفاده‌ای طراحی‌شده‌اند و با آن به قدرت بالاتر در دور موتور پایین و کنترل بالای مصرف سوخت و تولید دی‌اکسیدکربن می‌رسید. همچنین با جعبه‌دنده شش سرعته AT6 III ، تعویض دنده‌های آن به سرعت ، راحتی و نرمی انجام می‌شود.

رانندگی جذاب و هیجان‌انگیز، طراحی باوقار و کیفیت بی‌کم‌وکاست، پیمان پژو با شما هستند و دلیل بخشی از احساسی که هر خودروی پژو برمی‌انگیزد. پژو ۲۰۰۸ جدید شاسی‌بلند که در میان شاسی‌بلندهای کوچک یا کامپکت منحصربه‌فرد است، تجسم این ارزش‌هاست. بگذارید توسط طراحی دقیق و قدرت این خودرو مسحور شوید.

w206y3mg214lx4xc0t3 - معرفی و مشخصات کامل پژو 2008 محصولی از شرکت ایکاپ منتشر شد

​* ایمنی و تجهیزات رفاهی

ترمز سیستم کمک ترمز اضطراری، ESP ، سیستم ترمز ضد قفل (ABS) ، سیستم الکترونیکی پایداری خودرو (EBA)، سیستم کمک در حرکت در سربالایی، ترمز دیسکی عقب
کیسه هوای ایمنی کیسه های هوای جلو، جانبی و پرده‌ای جمعا ۶ عدد
فرمان برقی
سیستم تهویه تهویه دو منطقه اتوماتیک با سیستم خنک‌کننده داشبورد
سیستم صوتی صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی، ۶ بلندگو، USB ، بلوتوث، کلید کنترل‌ها رو فرمان، Mirror Screen
آینه ها آینه‌های جانبی تاشو برقی
شیشه‌ها شیشه های جلو و عقب برقی تک لمسی، قفل برقی ایمنی کودک
تزئینات تریم قوس چرخ
امنیت خودرو سنسور کمک پارک عقب، دوربین دید عقب، سنسور کاهش باد لاستیک، سیستم هشدار پارامتریک و پیرامونی
رینگ رینگ ۱۶ آلومینیومی (۱۹۵.۶۰.۱۶) ، رینگ ۱۵ فولادی یدک
صندلی ها صندلی‌های پارچه‌ای، صندلی عقب تاشو، پشت سری صندلی‌های عقب ۳ عدد
تجهیزات کمکی راننده کروز کنترل ، محدودکننده سرعت، برف پاک کن خودکار (سنسور باران)
وزن خالص با راننده ۱۲۸۰ KG
مخرن سوخت ۵۰ لیتر
نوع سوخت بنزین بدون سرب
مصرف سوخت در جاده ۴.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر
مصرف سوخت در شهر ۹.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر
سانروف ندارد
گارانتی ۲ سال یا ۴۰ هزار کیلومتر

* نمای ظاهری چشمگیر

8g018vqki0r6zsq20 - معرفی و مشخصات کامل پژو 2008 محصولی از شرکت ایکاپ منتشر شد

– چراغ‌های پیشرفته مشکی کروم
– چراغ‌های عقب ۳D LED با طراحی الهام گرفته شده از پنجه شیر
– اگزوز اسپرت
– گارد زیرین اسپرت جلو و عقب

h6qxx092ho96ywc4n4 - معرفی و مشخصات کامل پژو 2008 محصولی از شرکت ایکاپ منتشر شد

* فناوری TPH

– موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ – ۱۶ سوپاپ
– قدرت بالاتر، گشتاور بالاتر در دور موتور پایین
– کسب عنوان موتور سال برای ۸ سال پیاپی
– ۱۶۳ اسب بخار در دور موتور ۶۰۰۰
– ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور در دور موتور ۱۴۰۰
– فناوری توربوشارژ TWIN SCROLL
– وزن کمتر برای چابکی بیشتر
– گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته با فناوری QUICK SHIFT

trjsssf7e8dn752rxcy5 - معرفی و مشخصات کامل پژو 2008 محصولی از شرکت ایکاپ منتشر شد

* تجربه رانندگی با فناوری I-COCKPIT

– فرمان کوچک و اسپرت
– صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی
– آمپر HEAD-UP

از پژو ۲۰۰۸ نباید انتظار یک خودروی شاسی بلند تمام عیار را داشته باشد زیر ابعاد آن طول /عرض/ ارتفاع: (۴۱۵۹/۱۷۳۹/۱۵۵۶) میلی‌متر و فاصله بین دو محور جلو و عقب: ۲۵۳۸ میلی‌متر است. یعنی حدودا در ابعاد لیفان ایکس ۵۰ …

9og4s7a70u4uz1bl0pqx - معرفی و مشخصات کامل پژو 2008 محصولی از شرکت ایکاپ منتشر شد
wshe36vmxcb7x0pcu5z - معرفی و مشخصات کامل پژو 2008 محصولی از شرکت ایکاپ منتشر شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.