نیسان ایکس تریل جدید، با فیس‌لیفت و فناوری نیمه‌خودران

مدل جدید نیسان ایکس‌تریل، به‌ همراه برخی تغییرات ظاهری و داخلی، برای تولید در سال آینده معرفی شد.

نیسان ایکس‌تریل همانند مشابه آمریکایی خود (نیسان روگ)، برای باقی‌ ماندن در رقابت با دیگر کراس‌اوورها، شاهد تغییرات مختلفی بوده است.

ابتدا با تغییرات ظاهری شروع می‌کنیم. ایکس‌تریل جدید، از جلوپنجره‌ی V شکل و عریض‌تر بهره می‌برد که با طراحی جدید سپر‌ها همخوانی دارد. همچنین مجهز به چراغ‌های جلوی خوشه‌ای شکل است که مانند بومرنگ هستند. سپر‌های عقب نیز ظاهر جدیدی پیدا کردند که به اجزای کرومی مزین شده است. طراحی جدید رینگ‌های ۱۷ و ۱۸ اینچی با ۴ رنگ جدید، از جمله‌ی دیگر موارد نوین در این طراحی جدید است.

در فضای داخلی، از فرمان اسپرت‌تر استفاده شده که شبیه مدل جدید نیسان میکرا است. دریچه‌های هوا به رنگ مشکی براق، گرم‌کن صندلی‌های جلو و عقب و چرم‌ دو رنگ قهوه‌ای و مشکی از جمله‌ی دیگر ویژگی‌های این تغییرات داخلی هستند. همچنین گنجایش فضای صندوق عقب از ۵۵۰ لیتر به ۵۶۵ لیتر افزایش یافته است.

در سال ۲۰۱۸ نیسان ایکس‌تریل جدید در نسخه‌ی مجهز به رانندگی نیمه‌خودکار نیز عرضه خواهد شد. این نسخه، قابلیت کنترل فرمان، گاز و ترمز در یک مسیر مستقیم بزرگراهی را داراست. از جمله‌ی دیگر سامانه‌های رانندگی می‌توان به ترمز اضطراری با قابلیت تشخیص عابر پیاده و هشدار مانع یا عابر در حرکت به عقب اشاره کرد. این نسخه در سه نوع موتور ۱.۶ لیتری بنزینی، ۱.۶ لیتری دیزلی و موتور ۲ لیتری عرضه می‌شود که با جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی یا CVT در دو حالت ۲WD و ۴WD همگام شده است

منبع CARSCOOPS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.