معرفی خودرو هیوندا النترا مدل 2016به همراه تصاویر

 با اروند پلاک همراه باشید با معرفی خودرو هیوندا النترا  مدل ۲۰۱۶ در نمایشگاه خودرو پاریس یکی از خودروها هیوندا النترا بود که توجه خیلی از شرکت کنندگان در این نمایشگاه را به خود جلب کرد.نسل بعدی هیوندای النترا کامپکت سدان قرار است تا اواخر امسال ارائه شده و در سال ۲۰۱۶ در معرض فروش قرار گیرد. بر این اساس، هیوندای در مدل ۲۰۱۶ از النترا برخی تغییرات انجام داده تا با نسل کنونی یک وداع مناسب داشته باشد.

هیوندای النترا مدل 2016 3 - معرفی خودرو هیوندا النترا مدل 2016به همراه تصاویر

سدان النترا یکی از محبوب ترین محصولات شرکت هیوندای  است که با توجه به قیمت مناسب و کارایی و طراحی خوب توانسته علاقه مندان و مشتریان زیادی برای خود دست و پا کند. حالا که زبان طراحی نسل دوم مجسمه سیال در محصولات هیوندای پیاده می شود، النترا نیز بی نصیب نمانده و چهره آن به شدت تغییر خواهد کرد.

هیوندای النترا مدل 2016 5 - معرفی خودرو هیوندا النترا مدل 2016به همراه تصاویر

این همان روندی است که سوناتا و جنسیس هم طی کردند. النترا که نسخه کوچک شده سوناتا بود، مانند آن در نسل جدید، تغییراتی را شاهد خواهد بود. بنابراین می توانیم انتظار داشته باشیم که طراحی اسپرت و فانتزی این خودرو کمی از حالت انتزاعی خارج شده و به سمت دنیای واقعی و طراحی لوکس و موقر تمایل پیدا کند.
 هیوندای النترا مدل 2016 8 - معرفی خودرو هیوندا النترا مدل 2016به همراه تصاویر
 اولین برداشت از طراحی النترای جدید با استفاده از زبان طراحی Fluidic Precision و با الهام از سوناتای ۲۰۱۵ با جلوپنجره ذوزنقه ای شکل مشبک بزرگ و چراغ های باریک  LED برای روز و چراغهای HID در جلو و عقب ماشین , سقف  آفتابگیر کابین و تغییراتی در خطوط بدنه که فضای بیشتری را برای مسافران تعبیه کرده اند توسط طراحان رندر شده است.
هیوندای النترا مدل 2016 1 - معرفی خودرو هیوندا النترا مدل 2016به همراه تصاویر
بزرگترین تغییر، اضافه‌شدن تریم النترا «ولیو ادیشن» است که در بین تریم پایه SE و تریم سطح بالاتر لیمیتد قرار می‌گیرد. با هزینه‌ای برابر ۵۵۰ دلار بیشتر از مدل پایه SE با گیربکس اتوماتیک و پکیج «تجهیزات محبوب»، النترا ولیو ادیشن با قیمت ۲۰ هزار و ۵۲۵ دلار در اختیار شما خواهد بود که در آن تجهیزاتی مانند چرخ‌های آلومینیومی ۱۶ اینچی، یک سقف آفتاب‌گیر، دکمه فشاری استارت و ورودی بدون کلید، گرم‌کن صندلی‌های جلو و یک پوشش چرمی برای غربیلک فرمان و همین‌طور دکمه‌های شیفت اضافه می‌شود. مدل «ولیو ادیشن» تنها با موتور ۱/۸ لیتری چهار سیلندر و گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته در دسترس قرار می‌گیرد و این در حالی است که در مدل SE می‌توان با شروع قیمتی برابر ۱۸۰۷۵ دلار از یک گیربکس دستی ۶ دنده استفاده کرد.
هیوندای النترا مدل 2016 2 - معرفی خودرو هیوندا النترا مدل 2016به همراه تصاویر
هیوندای النترا اسپورت ۲۰۱۶ نیز برخی تغییرات در زمینه امکانات به خود دیده است. در این مدل، صندلی‌های چرمی و سقف آفتاب‌گیر دیگر به شکل استاندارد در دسترس نیستند و در ازای آن قیمت خودرو به اندازه ۱۳۵۰ دلار کاهش یافته است. قیمت هیوندای النترا اسپورت با گیربکس دستی ۲۱۰۷۵ دلار و با گیربکس اتوماتیک ۲۲۰۷۵ دلار اعلام شده است. تریم «اسپورت» اولین بار برای مدل ۲۰۱۴ معرفی شده و شامل یک موتور قوی‌تر ۲ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۱۷۳ اسب‌بخار می‌شود.
 2015 Hyundai Elantra engine - معرفی خودرو هیوندا النترا مدل 2016به همراه تصاویر
در زیر کاپوت نمی توان انتظار تغییراتی گسترده را داشت. اما با ترفندهایی کوچک، میزان مصرف سوخت و آلایندگی خودروها کاهش خواهد یافت. موتور ۱.۸ و ۲.۰ لیتری نیز اصلی ترین گزینه های النترا باقی می مانند که ۱۶۴ گشتاور نیرو انتقال می دهد.همچنین النترای ۲۰۱۶ از پلتفرم نسل فعلی استفاده خواهد کرد. با این حال تغییرات عمده ای نیز در آن صورت می پذیرد. انتظار می رود، سختی و مقاومت شاسی برای بهبود عملکرد در تصادفات مورد توجه قرار گیرد.
 2016 Hyundai Elantra Release Date1 - معرفی خودرو هیوندا النترا مدل 2016به همراه تصاویر
هیوندا در این کلاس باید با مزدا ۳ جدید که از نظر دینامیک رانندگی و طراحی در صدر این کلاس نشسته، رقابت کند. خودروهای دیگر این رقابت، شامل تویوتا کرولا، فورد فوکوس، کیا سراتو، سوبارو ایمپرزا و شورولت کروز می باشند. مشاهده می کنید که النترا در محاصره چه گروه و رقبای سختی قرار گرفته است.قیمت نهایی این خودرو هنوز مشخص نشده و به نظر می رسد در اوایل سال ۲۰۱۵، از النترای جدید رونمایی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.