معرفی کامل پژو 2008 با موتور توربو شارژ

با عنایت به استقبال مشتریان از محصولات پژو در طی سال های اخیر ودر پاسخ به این استقبال، شرکت ایران‌خودرو با استفاده از تکنولوژی‌های روز با همکاری شرکت پژو (ایکاپ) اقدام به تولید خودرو پژو ۲۰۰۸ با موتور قدرتمند ۱.۶ توربوشارژ نموده است.

پژو ۲۰۰۸ جدید اولین محصول پژو در ایران با لوگو و ساختار جدید این خودروساز به شمار میرود و نوید دوران جدیدی را برای این شرکت فرانسوی در ایران میدهد. با توافق ایران خودرو و پژوسیتروئن برای تاسیس شرکت مشترک جدید، ایکاپ؛ هم اکنون پژو ۲۰۰۸ جدید علاوه بر کشورهای فرانسه و برزیل، در ایران نیز در حال تولید است.

پژو ۲۰۰۸ جدید، خودرویی با فن‌آوری های روز دنیاست که نسل جدید آن در سال ۲۰۱۶ عرضه شده و بیش از ۲۴۲ هزار دستگاه از آن در بیش از ۷۰ کشور جهان فروخته شده است. به گونه‌ای که در اروپا فروش این خودرو نسبت به نسل قبلی آن ۱۳ درصد افزایش داشته است

پژو ۲۰۰۸ جدید در چهار ماه نخست سال ۲۰۱۷ میلادی با فروش ۸۰ هزار دستگاه و رشد ۱۸ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۱۶ ،پرفروش‌ترین خودرو فرانسه در بخش خود یعنی suv جمع و جور بوده است. با توجه به تولید این خودرو با بهره‌گیری از بهترین قطعات و تحت بالاترین استانداردهای کیفیت بین المللی، پژو ۲۰۰۸ بهترین خودرو پژویی است که در ایران خودرو تولید می‌گردد.

6j22kn0taoqcc8o580hx - معرفی کامل پژو 2008 با موتور توربو شارژ

مقدمه

پژو ۲۰۰۸ جدید، یک خودروی خانوادگی چندکاره، در کلاسSUV های جمع و جور است، که تمامی ویژگی های محصولات پژو و شخصیت خودروهای SUV را داراست.

موتور این خودرو در ایران، بالاترین سطح از موتورهایی است که در رده ی ALLURE ،در سطح جهان استفاده شده است، سیستم پیشرانه و انتقال قدرت این خودرو، بهترین نمونه ی موجود میباشد: پژو ۲۰۰۸ جدید ،بهترین پژویی است که در ایران تولید شده است، با استفاده از بهترین قطعات و تحت بالاترین استانداردهای کیفیت بین‌المللی.

اینک وقت راندن است!  

پژو ۲۰۰۸ جدید بهترین تجربه رانندگی این کلاس را در ایران داراست، زیرا از موتور پیشرفته THP165 ،تکنولوژی I-COCKPIT (آی.کاک پیت) پژو و نسل جدید پلت فرم بهره میبرد.

fgsp8vwp6de70m9381ga - معرفی کامل پژو 2008 با موتور توربو شارژ

بھترین تجربه رانندگی در این بخش :

پلتفرم جدید پژو I-COCKPIT موتور و گیربکس
THP 165 EAT6
– بهترین هندلینگ

– بهترین توزیع وزن

– بهترین نوع ایمنی PASSIVE

– آمپر هدآپ

– صفحه نمایش رنگی لمسی ۷ اینچی، به همراه Mirrorscreen و دوربین دنده عقب

– فرمان اسپرت و جمع و جور

 – ۱۶۳ اسب بخار در دور موتور ۶۰۰۰

– ۲۴۰ نیوتن متر در دور موتور ۱۴۰۰

–  توربوشارژر Twin -scroll

– پاشش سوخت مستقیم

– گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته

– تکنولوژی Quickshift

– دارای برچسب مصرف انرژی رده A

قدرت بالاتر در دور موتور پایین :

پژو ۲۰۰۸ جدید، ساخت ایران، با موتور THP165 و گیربکس EAT6 ،تولید میشود. این موتور قویترین موتوری است که تاکنون پژو بر روی این خودرو در جهان قرارداده است، قدرت بالای این موتور در کنار گیربکس اتوماتیک پیشرفته آن باعث میشود بهترین تجربه رانندگی را در این بخش ازبازار ایران تضمین نماید.

TPH (توربو در فشار بالا) گروهی از موتورهای توربوی پژو است که در سطح جهان به‌عنوان مظهر هنر مهندسی این خودروساز شناخته میشود. تکنولوژی گروه موتورهای توربو با فشار بالا یا THP از زمان معرفی، ۸ سال پیاپی به عنوان بهترین موتور سال جهان شناخته شده اند.

موتور EAT6 THP165 یک موتور بنزینی توربو شارژ است که با پاشش سوخت مستقیم کار میکند و قدرت ۱۶۳ اسب بخار را در دور موتور RPM 6000 و گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر را در دور موتور RPM 1400 تولید میکند. با داشتن خط گشتاور یکسان در هر دور موتوری، موتور THP به نسبت موتورهای اتمسفریک (تنفس طبیعی) قدرت بسیار بیشتری را در دورهای پایین تولید میکند که منجر میشود تجربه رانندگی پویاتر، راحت‌تر و کاربردی‌تری داشته باشید.

uzs7hzzb9nx2gj87crpn - معرفی کامل پژو 2008 با موتور توربو شارژ

– توربوشارژر scroll-Twin که درنگ توربوهای معمولی را ندارد.

در  فناوری توربوشارژ TWIN SCROLL داکت های هر جفت از سیلندرها به صورت مجزا در مانیفولد گاز خروجی وتوربوشارژر کار میکنند. این ویژگی سبب میشود تا توربو در دور موتور RPM 1400 بیشترین گشتاور را منتقل کند. گشتاور در این روش به همان سرعت موتورهای کمپرسوری تولید میشوند.

پاشش مستقیم سوخت برای قدرت بیشتر  

پاشش مستقیم سوخت دلیل اصلی خروجی قدرت بالای موتور، مصرف سوخت کم و آلایندگی به شدت پایینی است که با این موتور توربوشارژ تضمین میشود.

– سوپاپهای کاملا متغیر

این فناوری توان خروجی موتور را به شکل بی نهایت دقیقی، با استفاده از کنترل زمان باز و بسته شدن سوپاپها تنظیم میکند. این امر موجب میشود تا مصرف سوخت کاهش یافته، آلایندگی کمتر شده و عکس العمل موتور بهتر شود. پمپ فشار بالای مکانیکی با دو پیستون که به انتهای محور بادامک متصل میشود، به وسیله یک ریل فولادی ضد زنگ، سوخت را به سوپاپهای انژکتور میرساند.

– پمپ روغن کاملا کنترل شده و پمپ آب نیاز محور

پمپ روغن ON-DEMAND ،تنها به میزان مورد نیاز روغن را پمپ میکند. پمپ آب نیز که با یک چرخ دنده اصطکاکی کار میکند، تنها وقتی فعال میشود که موتور به دمای معمولی فعالیتش رسیده باشد، لذا موتور سریعتر گرم میشود. چنین عملکردی در این دو پمپ موجب کاهش مصرف سوخت میشود.

گیربکس EAT6 ،نسل جدید گیربکس‌های ۶ سرعته اتوماتیک

نسل جدید گیربکس های اتوماتیک ۶ سرعته پژو، با فناوری QUICK SHIFT قادرند علاوه بر کاهش زمان تعویض دنده ها، مصرف سوخت را تا حد قابل توجهی کاهش دهند.

همچنین پژو ۲۰۰۸ جدید با موتور EAT6 THP165 ،دارای برچسب مصرف انرژی رده A میباشد که نشانگر مصرف سوخت بسیار بهینه و اقتصادی این خودرو است.

* تجربه رانندگی با فناوری I-COCKPIT

4bmlt6065md9hkvgbgs - معرفی کامل پژو 2008 با موتور توربو شارژ

برند پژو برای خودروهای SUV جمع و جور خود، تلاش کرده است تا بهترین تجربه دید راننده را مهیا کند. نتیجه این تلاش، تکنولوژی I-COCKPIT  (آی.کاک پیت) پژو است.

این فناوری، سمبل ویژگی‌های رانندگی پژو ۲۰۰۸ است:

– چابکی
– دید کامل
– انعطاف و ایمنی

تکنولوژی I-COCKPIT (آی.کاک پیت) پژو، بهترین دید جاده را در اختیار راننده قرار میدهد، این امر با قراردادن اطلاعات کلیدی خودرو در مقابل چشمان راننده و ایجاد تمرکز روی جاده میسر شده است تا راننده احساس راحتی کامل کند. فرمانپذیری خودرو بی نهایت لذت بخش است.

تکنولوژی I-COCKPIT (آی.کاک پیت) پژو، شما را قادر میسازد تا از تمام قابلیت های خودرو بهره‌مند شوید.

r8ueal7ly0elie65f6p1 - معرفی کامل پژو 2008 با موتور توربو شارژ

تکنولوژی I-COCKPIT (آی.کاک پیت) پژو از ۳ عنصر تشکیل شده است:

۱ -فرمان اسپرت و جمع و جور، برای:

–  انتقال حس جاده به راننده
– حالت نشستن راحتتر برای راننده، با کاهش میزان زاویه بازوها
– بازه حرکتی بیشتر در مانورهای رانندگی

۲ – آمپر هدآپ نوآورانه، با جانمایی بالاتر

–  ایمنی بیشتر: تمامی اطلاعات مورد نیاز راننده، جلوی چشمان وی در خط مستقیم نگاه او به جاده قراردارد.
– نیاز کمتر به حرکت سر و گردن برای کنترل خودرو

۳- مانیتور ۷ اینچی برای کنترل سیستم مولتی مدیا، Mirror Screen و دوربین دنده عقب

r5e7gjt33tlnhjfms5v - معرفی کامل پژو 2008 با موتور توربو شارژ

پلتفرم جدید

پایداری در پیچها و جاده، محور اصلی تصویر برند پژو است. بنابراین پژو ۲۰۰۸ ترکیب خارق العاده‌ای از راحتی و پایداری را ارائه می دهد که امضای برند پژو است. نسل جدید پلتفرم این خودروساز پژو ۲۰۰۸ را مجهز به عملکرد غیرموازی پویا و مدیون کنترل کامل وزن می کند. فنرها، جاذب های ضربه، اکسل جلو و کراس عقب، به شکل چشم گیری عملکرد موتور THP165 را تکمیل میکنند.

ساپورت بدنه در تمامی شرایط به شکل فوق العاده‌ای انجام میشود. مپ های فرمان به سیستم تعلیق به گونه‌ای متصل شده‌اند که بهینه‌ترین حالت‌های فرمان‌پذیری را مهیا نمایند.

این هندلینگ بی‌نقص که توسط پلتفرم جدید پژو به دست می‌آید، پایه ی سیستم ایمنی active را میسازد و با ارگونومی I-COCKPIT پکیج کامل تجهیزات ایمنی ، تکمیل میشود.

تکامل ایمنی خودروها در ۲۰ سال گذشته متحول شده است. متریال‌های جدید و طراحی های کامپیوتری به مهندسان اجازه میدهد تا سازه هایی را طراحی کنند که نیروی ضربه های ناشی از تصادفات را به شکل بهینه‌ای به خارج کابین مسافران هدایت کنند.

برای ایمنی passive ،در صورت وقوع تصادف، نسل جدید پلتفرم های پژو، مجهز به تجهیزات بسیار مهمی هستند: ایربگ های جلو، جانبی و پرده ای، ۲ عدد ISOFIX برای سرنشینان عقب.

eldv9wazq4xh0niig5 - معرفی کامل پژو 2008 با موتور توربو شارژ

فناوری بیشتر تجهیزات بیشتر:

پژو ۲۰۰۸ جدید همسفری مطمئن برای خانواده هاست، که دارای تمامی تجهیزات مورد نیاز شما برای سفری راحت و ایمن در جاده و شهر میباشد.

چراغ‌ها و دید راننده

روشنایی روز (LED) دی لایت/ DRL ،چراغ های مه شکن هوشمند در پیچ ها، چراغ های عقب LED با الهام از پنجه شیر، آینه های جانبی با امکان تاشوندگی برقی و برف پاک کن و شیشه شوی عقب

سرگرمی و رفاهی

صفحه نمایش ۷ اینچی رنگی لمسی با کنترل های روی فرمان، سیستم Mirror Link سازگار با تمام گوشی های هوشمند، USB و جک ۵.۳ میلی متری برای اتصال، بلوتوث، ۲ بلندگو در جلو، ۲ بلندگو در عقب، ۲ عدد توییتر، محفظه داشبورد خنک شونده (یخچالی)

امنیت و ایمنی

در این بخش، «سیستم پایداری الکترونیکی ESP و ABS و سیستم کمک سربالایی HAC» ، به همراه سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBFD و ترمز کمکی اظطراری EBA ،«ترمز عقب دیسکی، روشن شدن خودکار فلاشرها در صورت ترمز اضطراری، قفل امنیت کودک، هشدار کمربند ایمنی، ایربگ های راننده و سرنشین جلو با کلید فعال سازی ایربگ سرنشین، ایربگ های جلو، ایربگ های پرده ای جلو و عقب، جایگاه سه نقطه ای نصب صندلی کودک در صندلی عقب (isofix) ، کمربندهای عقب ۳ نقطه ای همراه با سه قفل کمربند، سنسورهای باد لاستیک TPMS و دزدگیر با کنترل پارامتریک و پیرامونی .

آسایش

تهویه مطبوع دو کاناله اتوماتیک، سیستم کمک پارک عقب، دوربین دنده عقب، چراغ ها و برف پاک کن خودکار، کروزکنترل، محدودکننده سرعت، فرمان برقی، فرمان قابل تنظیم در ۴ جهت، پنجره های جلو و عقب برقی با یک لمس، بالابر شیشه خودکار (پاور ویندوز) و سیستم عدم برخورد به مانع برای تمام پنجره ها، شیشه های عقب دودی، خروجی برق ۱۲ ولتی و ریموت و قفل مرکزی، برف پاک کن ژله‌ای

ویژگی‌های کلیدی

مانیتور ۷ اینچی رنگی لمسی، آمپر پشت فرمان HEAD-UP ،سنسور دمای محیط، نشانگر تعویض دنده و کامپیوتر سفری ابزار کلیدی پژو ۲۰۰۸۸ جدید را تشکیل میدهند.

چرخ‌ها

رینگهای آلومینیومی ۱۶ اینچی و رینگ زاپاس ۱۵ اینچی لاستیک ۱۹۵/۶۰R16

طراحی داخلی

روکش فرمان چرمی و قطعات کرومی فرمان، آفتابگیرها مجهز به آینه، ترمز دستی مدل هواپیمایی، صندلیهای عقب تاشو، تنظیم ارتفاع صندلی راننده و ۳ عدد پشت سری برای سرنشینان عقب تشکیل میدهد.

طراحی خارجی

جلوپنجره کروم براق، جلاکاری‌های کروم، میله‌های سقفی، چراغ‌های مه شکن، سپر اسپرت جلو و عقب، اسپویلر (بال) عقب اسپرت و همرنگ بدنه ،دستگیره‌های همرنگ بدنه، آینه‌های جانبی راهنمادار کروم، تریم قوس چرخ

j2cp1jvwjjmrx3z16w9t - معرفی کامل پژو 2008 با موتور توربو شارژ

مدرن و خانوادگی

پژو ۲۰۰۸ جدید تمام فضای مورد نیاز خانواده شما را در اختیارتان میگذارد و در عین حال دارای یک پلتفرم جمع و جور است که زندگی و رانندگی در شهرهای شلوغ را راحتتر میکند.

دسترسی به صندوق عقب

–  در حالت معمولی (صندلی ها ایستاده): صندوق عقب در سادهترین و عریضترین حالت خود قرار دارد، و کف آن از سطح زمین ۶۰cm فاصله خواهد داشت.

– طاقچه عقب امکان دسترسی به صندوق عقب را فراهم میکند

–  با فشردن دکمه‌های صندلی‌های عقب آنها به صورت کامل، تکی، یا دوتایی تا شده و فضای بیشتری را در صندوق عقب در اختیار شما میگذارند.

– حجم صندوق عقب: ۴۱۰ تا ۱۴۰۰ لیتر

osmbh8nv3rvg5iur6mkc - معرفی کامل پژو 2008 با موتور توربو شارژ

فضاهای کاربردی 

– فضای ذخیره بزرگ زیر کنسول وسط

–  فضای داشبورد خنکشونده (یخچالی)

– فضای داخل درب های جلو برای قراردادن بطری‌های تا حجم ۱.۵ لیتر

– فضای داخل دربهای عقب برای نگهداری بطریهای نیم لیتری

– فضای پشت صندلیهای جلو

نکته‌های مهم:

– پژو ۲۰۰۸ جدید، اولین محصول شرکت مشترک جدید « ایران خودرواتومبیل پژو » است

– یک خودرو در سطح استانداردهای جهانی، تولید ایران

– بهترین گزینه برای کسانی که خودرویی هیجان‌انگیز اما قابل اطمینان در بازار ایران میخواهند.

رهبر بازارهای جهانی پرفروش ترین خودرو فرانسه پرفروش‌ترین خودرو فرانسه در کلاس B-SUV ، از آغاز ۲۰۱۷
نسل جدید نسل جدید پژو ۲۰۰۸ جدید، در اروپا فروش رو به رشدی دارد
قوی ترین موتور موتور THP165 ،که بر روی این خودرو در ایران نصب شده است، پرقدرت ترین موتوری است که در جهان بر روی این خودرو نصب گردیده.
بهترین تجربه رانندگی  THP165 EAT6 THP165 بهترین موتور موجود در بازار به همراه گیربکس EAT6، برچسب مصرف انرژی رده A
I-COCKPIT ارگونومیک ترین و جذابترین حالت رانندگی
پلتفرم جدید آخرین نسل پلتفرم پژو، برای رانندگی ایمن تر و لذت بخشتر
طراحی تند و تیز و خشن شخصیت suv جلو پنجره عمودی، درب موتور افقی، میله های سقفی، تریمهای دور چرخ ها، …
چراغ ها چراغ های جلو با DRL ، LEDهای عقب و …
ستایل لوکس ظریف کاری های کروم و رینگ ها آلومینیومی
فناوری بالا ایمنی ESP , ABS, ASR, 2 ISOFIX, 6 AIRBAGS
آسایش تهویه مطبوع دو کاناله، شیشه های عقب دودی
تجهیزات کمکی راننده دوربین دنده عقب و سنسور، کروز کنترل، محدودکننده سرعت ، چراغهای خودکار
تصالات مانیتور ۷ اینچی لمسی، USB ،بلوتوث و فناوری Mirror Screen
فضای مناسب صندوق عقب فضای صندوق عقب متغیر ۴۱۰ تا ۱۴۰۰ لیتر
تغییر پذیری صندلیهای عقب تاشو، ۳.۱ و ۳.۲
ظرفیت ۵ نفر بزرگسال
ضمانت ایکاپ تولید ساخت ایران با استانداردهای جهانی
فروش در نمایندگی های منتخب ایران خودرو
گارانتی ۲ سال یا ۴۰ هزار کیلومتر
خدمات پس از فروش تامین قطعات تضمین شده و امداد ایران خودرو در تمام ایران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.