BMW سری 5 جدید برای اولین‌بار در ایران رونمایی شد/ تصاویر + قیمت

در سال ۹۵ مدل‌های مختلفی از خودروهای جدید کمپانی ب.ام.و را وارد بازار خودرویی کشور شد. ب.ام.و ۱۲۰i پنج درب، ۱۲۵i پنج درب، ۲۱۸i اکتیو تورر، ۲۲۵i اکتیو تورر، ۷۳۰Li وX1 xDrive25i مدل ۲۰۱۷ محصولات جدید این شرکت در سال گذشته بودند .در حال حاضر بی ام و سال جدید را با قدرت بیشتری نسبت به سال گذشته آغاز کرده و اولین خودروی جدید آن برای بازار خودرویی کشور، جدیدترین نسل ب.ام.و سری ۵ می باشد.

 پرشیاخودرو از ابتدای سال جاری اقدامات لازم را جهت اخذ مجوز های خودروی ۵۳۰i مدل ۲۰۱۷ آغاز کرد و در اوایل خرداد ماه شاهد درج مشخصات آن در سامانه ثبت سفارش خودرو کشور بودیم. بدین ترتیب BMW سری ۵ تنها پس از یک وقفه کوتاه مدت دوباره به بازار خودرویی کشور بازگشت تا باز هم شاهد قدرت نمایی آن در کلاس سدان های متوسط مدرن باشیم. حال در آخرین روز خرداد ماه شرکت پرشیاخودرو طی مراسمی با عنوان نشست خبری رونمایی BMW سری ۵ جدید با حضور مدیران ارشد این شرکت، عضو جدید سبد محصولات خود را به خبرنگاران حوزه خودرو معرفی کرد. خودرویی که اکنون امکان فروش آن میسر شده و به زودی باید شاهد ورود آن به بازار خودرویی کشور باشیم.

rebdoyboqaoees6m9rp1 - BMW سری 5 جدید برای اولین‌بار در ایران رونمایی شد/ تصاویر + قیمت

ب.ام.و سری ۵ از سال ۱۹۷۲ توسط کمپانی ب.ام.و تولید می گردد که از این حیث با ۴۵ سال قدمت رکوردار بیشترین سال تولید در میان محصولات این کمپانی آلمانی است. تا کنون ۶ نسل گذشته ب.ام.و سری ۵ وارد کشور شده و اکنون شاهد ورود نسل هفتم این سدان متوسط باواریایی هستیم. خودرویی که اواخر سال گذشته میلادی به عنوان محصول ۲۰۱۷ به بازار های جهانی معرفی شد. هم زمان با رونمایی اصلی این خودرو، اقدامات اولیه برای واردات آن را آغاز شده و در حال حاضر این شرکت عرضه مدل ۵۳۰i از نسل جدید سری ۵ را در ایران آغاز کرده است.

فروش BMW 530i 2017 که با کد G30 شناخته می شود، با گارانتی اصلی ۵ ساله یا ۱۵۰ هزار کیلومتری به همراه ۲ سال ارائه سرویس رایگان استارت خورده و می توان این خودروی مدرن اروپایی را مطابق با استاندارد های جهانی خریداری نمود. این خودرو فعلا در ۲ نسخه Sport Line و M Sport Package و همچنین از نظر آپشن در ۳ تیپ Premier، Frontier و Superior قابل خریداری بوده که گفته می شود در بازه قیمتی ۴۹۰ تا ۵۶۰ میلیون تومان قرار می گیرد.

g1mns87ag6m8sjgyilk - BMW سری 5 جدید برای اولین‌بار در ایران رونمایی شد/ تصاویر + قیمت

ب.ام.و سری ۵ جدید را باید شاهکار طراحی دانست. این خودروی جدید باواریایی در سال جاری میلادی موفق به دریافت نشان طلایی iF Design Award (معتبرترین جایزه طراحی کشور آلمان) شد تا مهر تاییدی باشد بر طراحی بی نظیر این سدان متوسط مدرن. این سدان جدید باواریایی با وجود ابعاد بزرگ تر و امکانات رفاهی، ایمنی و بازده بیشتر پیشرانه نسبت به نسل قبل سبک تر شده که نشان از تکنولوژی بالای به کار رفته در آن می باشد.

۵۳۰i از یک پیشرانه بنزین سوز ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژر بهره می برد که با بهینه سازی های انجام شده اکنون توان تولید ۲۵۲ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. این خودروی ۱.۷ تنی در تنها ۶.۲ ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. ۵۳۰i با وجود شتاب و بازده بالای پیشرانه، یک خودروی کاملا کم مصرف بوده و تنها ۵.۵ تا ۵.۹ لیتر بنزین در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی می سوزاند. این در حالتی است که اگر در مسیر های خارج از شهر با ۵۳۰i 2017 رانندگی کنید در بهترین حالت مصرف سوخت آن تا ۴.۷ لیتر در هر صد کیلومتر نیز کاهش می باید که در نوع خود بی نظیر بوده و مصرف سوختی در رده هاچ بک های خیلی کوچک دارد!

zaivyjsofanhg94dre1k - BMW سری 5 جدید برای اولین‌بار در ایران رونمایی شد/ تصاویر + قیمت

نسل جدید سری ۵ مجهز به امکانات رفاهی و ایمنی همچون تایر های Run Flat، ترمز اسپرت M، رینگ های ۲۰ اینچی Individual، گیربکس اتوماتیک اسپرت، نمایش، فشار باد تایر، فرمان پذیری هوشمند چرخ های جلو، دزدگیر، درب صندوق بار اتوماتیک، دسترسی راحت با درب صندوق بار هوشمند، سیستم اتوماتیک مکش درب ها، ریموت دارای نمایشگر BMW، سانروف برقی، پرده آفتابگیر شیشه های جانبی ردیف عقب، صندلی های راحت دارای حافظه، دسترسی به صندوق بار از داخل کابین، سیستم گرمکن صندلی های جلو و عقب، سیستم کنترل تهویه هوای اتوماتیک ۴ گانه، کابین معطر با رایحه های مختلف، ماساژور صندلی های جلو، آینه های جانبی با قابلیت جمع شدن اتوماتیک، سردنده و موس سرامیکی، نورپردازی داخل کابین با رنگ های مختلف، سیستم شست و شوی چراغ های جلو، چرخش چراغ های جلو مطابق با مسیر، درگاه برق ۱۲ ولت، چراغ نور بالای هوشمند، سیستم رادارهای کمکی راننده، سیستم اتوپارک پیشرفته، سیستم پارک خودرو به کمک ریموت هوشمند، سیستم ناوبری (نویگیشن)، نمایش اطلاعات بر روی شیشه جلو، سیستم صوتی (HighEnd) Bowers & Wilkins، شارژ بی سیم تلفن همراه، سیستم کنترل اشاره بدون لمس مانیتور، صفحه نمایشگر چند کاره، سیستم تعلیق اسپرت M، فرمان چرمی M، پکیج آئرودینامیک M و… بوده که پیش از این تعدادی از مهم ترین آن را در پرچمدار خودرو های BMW یعنی سری ۷ دیده بودیم. امکاناتی که در صنعت خودرو یک اختراع به حساب می آیند. علاوه بر این، سری ۵ مدل ۲۰۱۷ به آپشن های مدرنی همچون رادار های تغییر لاین هوشمند، تشخیص و هشدار مسیر های ورود ممنوع، پارک یاب هوشمند و… مجهز شده که برای اولین بار توسط BMW به کار گرفته شده است.

zqh2n9gu3ue75q4yhk5 - BMW سری 5 جدید برای اولین‌بار در ایران رونمایی شد/ تصاویر + قیمت

قیمت ب ام و سری ۵ بنا به آپشن های خودرو بین ۵۰۰ تا ۵۶۰ میلیون تومان است.

k1a3wi2z9sfmb83mtgzu - BMW سری 5 جدید برای اولین‌بار در ایران رونمایی شد/ تصاویر + قیمت

y7u8ge86b24mth3jv4pk - BMW سری 5 جدید برای اولین‌بار در ایران رونمایی شد/ تصاویر + قیمت

lsqq8m1sslitifej45t - BMW سری 5 جدید برای اولین‌بار در ایران رونمایی شد/ تصاویر + قیمت

l3g7mmtu3d1d0lp0d0j7 - BMW سری 5 جدید برای اولین‌بار در ایران رونمایی شد/ تصاویر + قیمت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.