طرح خودروی مفهومی مرسدس میباخ ۲۰۳۰ با فضای داخلی چوبی

طرح حیرت‌انگیز مرسدس میباخ از خودرویی که فضای داخلی آن از چوب سالن‌های کنسرت ساخته شده است.

از آنجا که ساخت مدل کوپه و لوکس میباخ برای سال ۲۰۳۰ پیش‌بینی شده است، بعید به نظر نمی‌رسد که این برند، رؤیای یک محصول خودران در سر داشته باشد. این خودروی مفهومی، مرسدس-میباخ ECHO نام گرفته و طراح آن هاوان پارک است. او این مدل را طوری طراحی کرده است که هم مدرن و هم گران‌قیمت به نظر برسد؛ همچنین توضیح می‌دهد که چگونه هسته‌ی چوبی اتومبیل باعث توزیع صدایی زیبا می‌شود.

چوب به‌عنوان جنس منتخب در فضای داخلی سالن‌های کنسرت به کار می‌رود و به دلیل بهره‌مندی از ویژگی‌های خاص مکانیکی و آکوستیک، از آن برای ساخت آلات موسیقی هم استفاده می‌شود. از ویژگی‌های دیگر این خودرو می‌توان به پروژکتور هولوگرام که در جلوی کابین قرار دارد، درهای بال عقابی و تعلیق صندلی‌های منعطف اشاره کرد. طراحی خودرو به‌گونه‌ای است که به نظر می‌رسد متعلق به فیلم‌های علمی-تخیلی باشد و دور نشستن شما از شیشه‌ی جلو نشان از فناوری پویای خودرو است.

در حالی که این طرح یک خودروی مفهومی و دیجیتال است،‌ جالب‌تر می‌شد اگر به‌عنوان تک نمونه‌‌ی واقعی تولید می‌‎شد.

خودروی مفهومی میباخ ۲۰۳۰ خودروی مفهومی میباخ ۲۰۳۰ خودروی مفهومی میباخ ۲۰۳۰ خودروی مفهومی میباخ ۲۰۳۰ خودروی مفهومی میباخ ۲۰۳۰ خودروی مفهومی میباخ ۲۰۳۰ خودروی مفهومی میباخ ۲۰۳۰ خودروی مفهومی میباخ ۲۰۳۰

منبع CARSCOOPS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.