وب‌ سایت ثبت نام پژو 2008، با مشکل مواجه شد؛ بروزرسانی: مشکل برطرف شد و امکان ثبت‌نام در دسترس است

بنا به اعلام رسمی مدیر عامل ایران خودرو، قرار بود امروز پنجشنبه اول تیرماه، شاهد اولین سری ثبت نام پژو ۲۰۰۸ از طریق وب‌سایت ایکاپ باشیم، اما بخش مربوطه فعلا با پیغام خطا از متقاضیان پذیرایی می‌کند.

چند روز پیش هاشم یکه زارع، مدیر عامل ایران خودرو، زمان قطعی ثبت نام پژو ۲۰۰۸ را اعلام کرد و ما در زومیت به پوشش خبری آن پرداختیم. این مقام مسئول در مصاحبه با خبرنگاران گفته بود:

در کنار خودروی پژو ۲۰۰۸، دو خودروی جدید تندرپلاس و دناپلاس نیز از طرف گروه ایران‌خودرو پیش‌فروش خواهند شد. در این دور، روند متفاوتی جهت پیش‌فروش توسط گروه ایران‌خودرو در نظر گرفته شده است؛ بدین‌صورت که دارندگان کد ملی زوج روز پنج‌شنبه اول تیرماه و دارندگان کد ملی فرد روز شنبه سوم تیرماه قادر خواهند بود خودروی مد نظر خود را ثبت نام کنند.

3a05b96e b7ff 42bf 9d6b 1c6ecf22bb85 - وب‌ سایت ثبت نام پژو 2008، با مشکل مواجه شد؛ بروزرسانی: مشکل برطرف شد و امکان ثبت‌نام در دسترس است
اما شرایط فعلی طور دیگری رقم خورده است و وب‌سایت ایکاپ، توانایی پاسخگویی به حجم زیاد متقاضیان را ندارد. این رویداد در هنگام ثبت نام ساندرو استپ‌وی هم اتفاق افتاد.

d492a61d 3f0c 4f3d ad3e 7939e1b0a6b6 - وب‌ سایت ثبت نام پژو 2008، با مشکل مواجه شد؛ بروزرسانی: مشکل برطرف شد و امکان ثبت‌نام در دسترس است

از سویی دیگر، به نقل از خبرگزاری فارس، ثبت نام پژو ۲۰۰۸ با ابهاماتی از سوی ایکاپ روبه‌رو است. این خودرو که بنا به اظهار نظر رسمی مدیر عامل ایران خودرو، قرار بود با قیمتی در حدود ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان فروخته شود؛ حالا با ۶۰ میلیون تومان ودیعه پیش‌فروش می‌‌شود که با توجه به قانون دریافت حداکثر ۵۰ درصد از قیمت نهائی خودرو به هنگام ثبت نام، می‌توان نتیجه گرفت که با آستانه‌ی قیمت ۱۲۰ میلیون تومان تحویل مشتریان شود.

ابهام در قیمت نهائی پژو ۲۰۰۸ با مصاحبه‌ی روز گذشته‌ی میرآخورلو، معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از تولید‌کننده و مصرف‌کننده، در گفتگوی تلفنی با خبرگزاری صداوسیما، بیشتر می‌شود:

علت انتخاب ۶۰ میلیون تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت خودروی پژو ۲۰۰۸، مشخص نبودن قیمت نقدی این خودرو است. بر اساس آئین‌نامه پیش‌فروش خودرو، مبلغ دریافتی از متقاضیان به‌عنوان ودیعه هنگام پیش‌فروش حداکثر می‌تواند ۵۰ درصد قیمت نقدی خودرو باشد؛ اما از آنجایی که قیمت نقدی پژو ۲۰۰۸ هنوز مشخص نیست و با توجه به تغییرات نرخ ارز و حقوق و دستمزد، احتمالا این خودرو سال آینده با قیمت ۱۲۰ میلیون تومان عرضه خواهد شود، لذا این سازمان با درخواست ایران‌خودرو مبنی بر دریافت ودیعه ۶۰ میلیون تومانی موافقت کرد. ثبت نام پژو ۲۰۰۸ تنها به‌صورت پیش‌فروش طولانی‌مدت بوده و در بازه ۱ ساله به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

دیگر موضوع جالب توجه در ثبت نام پژو ۲۰۰۸ شرکت ایکاپ، زمان تحویل خودرو است. این روند، بین ۳ تا ۱۴ ماه پس از ثبت نام متقاضیان خواهد بود؛ درحالی‌که طبق قانون حمایت از مصرف‌کنندگان، حداکثر زمان تحویل خودرو در پیش‌فروش قطعی ۹ ماه و در پیش‌فروش عادی ۱۲ ماه تعیین شده است.

بروزرسانی:

دقایقی پیش مشکلات وب‌سایت خرید اینترنتی ایران‌خودرو که ساعاتی پیش برای علاقه‌مندان به پیش‌خرید پژو ۲۰۰۸، دنا پلاس و تندر ۹۰ پلاس رخ داده بود، طبق بررسی زومیت برطرف شده است و کاربران اکنون قادر به پیش‌خرید یکی از موردانتظارترین خودروهای بازار ایران خواهند بود. لازم به ذکر است تنها کاربران با کد ملی زوج قادر به ثبت‌نام خودروهای مذکور خواهند بود.

5e383f5c 903b 4db7 89b4 13e5dfbf4092 - وب‌ سایت ثبت نام پژو 2008، با مشکل مواجه شد؛ بروزرسانی: مشکل برطرف شد و امکان ثبت‌نام در دسترس است

d5818e01 033b 4cb5 bff3 19d099471f05 - وب‌ سایت ثبت نام پژو 2008، با مشکل مواجه شد؛ بروزرسانی: مشکل برطرف شد و امکان ثبت‌نام در دسترس است

منبع FARSNEWS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.