تکذیب قیمت ۱۲۰ میلیون تومانی پژو ۲۰۰۸

یک منبع آگاه در ایران‌خودرو با اشاره به حواشی ایجاد شده در پیش‌فروش پژو ۲۰۰۸، قیمت ۱۲۰ میلیون تومانی این محصول را تکذیب کرد.پیش‌فروش پژو ۲۰۰۸ به‌عنوان اولین خودرو پسابرجامی کشور در شرایطی از پنج‌شنبه آغاز و دیروز نیز ادامه یافت که این محصول تاکنون درگیر حواشی زیادی چه در بخش تولید و چه در فاز مسائل قیمتی شده است.

 

ازآنجاکه ایران‌خودرو قیمت قطعی این محصول را اعلام نکرده، شائبه‌هایی مبنی‌بر اینکه ۲۰۰۸ قیمتی برابر با ۱۲۰ میلیون تومان خواهد داشت، ‌منتشر شده است. با این حال یک منبع آگاه در ایران‌خودرو تاکید کرد: افزایش قیمت پژو ۲۰۰۸ به ۱۲۰ میلیون تومان واقعیت نداشته و قیمت فعلی این محصول، همان ۹۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. به گفته وی، قیمت قطعی پژو ۲۰۰۸ بستگی مستقیم به نرخ ارز دارد؛ بنابراین این محصول در هر دوره‌ای از تحویل، با توجه به نوسان ارزی قیمت‌گذاری خواهد شد.

 

این منبع آگاه در ادامه تاکید کرد که در حال حاضر پژو ۲۰۰۸ قیمتی برابر با ۹۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان دارد و اگر نرخ ارز بالا نرود، این محصول با همین قیمت به دست مشتریان خواهد رسید و در غیر این صورت افزایش قیمت خواهد داشت.وی اما در نهایت گفت: ایران‌خودرو در راستای شفاف سازی و انجام موارد قانونی، جزئیات قیمتی پژو ۲۰۰۸ را در اختیار شورای رقابت قرار داد، ‌با این حال بعید است شورا به قیمت این محصول ورود کند.

 

 

پژو ۲۰۰۸

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.